Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@15:06:36 GMT

پرداخت هدیه به دخترانی که زیر ۲۰ سال ازدواج می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۴۹۵

پرداخت هدیه به دخترانی که زیر ۲۰ سال ازدواج می‌کنند

احد آزادی‌خواه در تشریح نشست امروز- دوشنبه- کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دومین دستور کار کمیسیون فرهنگی در جلسه امروز ادامه داد: ادامه بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در دستور بود و مواد ۲۷ تا ۳۰ آن به صورت استمزاجی تصویب شد که به موجب ماده ۲۷ دولت مکلف شد به ازای تولد هر یک از فرزندان سوم به بعد، وام قرض‌الحسنه فرزند به سرپرست پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آزادی‌خواه همچنین براساس ماده ۲۸، دولت موظف شد برای کارکنان دولت به ازای فرزندان دوم به بعدی که به دنیا می‌آورند، ۵۰ درصد بیشتر از فرزندان قبلی حق اولاد پرداخت کند.

دخترانی که زیر ۲۰ سال ازدواج کنند، هدیه ازدواج می‌گیرند
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: بر اساس ماده ۲۹ این طرح دولت مکلف شد به دخترانی که زیر ۲۰ سال و پسرانی که زیر ۲۴ سال ازدواج می‌کنند، هدیه ازدواج پرداخت کند.

وی عنوان کرد: طبق ماده ۳۰ وزارت بهداشت موظف شد برنامه‌ها و اقدامات لازم را برای برخورداری همه زوج‌های فاقد فرزند ناباور از برنامه‌های غربالگری ناباوری حداکثر تا ۲ سال پس از ازدواج انجام دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ازدواج هدیه ازدواج دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| موسی شهبازی

دبیر کمیسیون اقتصادی هیات دولت معتقد است، در مواجهه با بحث الزامات تحقق شعار سال دو نگاه راهبردی و عملیاتی قابل تعریف است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، موسی شهبازی دبیر کمیسیون اقتصادی هیات دولت در خصوص الزامات تحقق شعار سال گفت: دو مواجه راهبردی و عملیاتی در این خصوص قابل تعریف است، در مواجه راهبردی موضوع سند راهبرد ملی استراتژی صنعتی  سالیان سال است که مورد توجه قرار داشته اما نهایی نشده است.از سوی دیگر ثبات اقتصاد کلان و پیش بینی پذیری نیز یکی از ارکان مواجهه راهبردی و حوزه سیاست گذاری است که بایستی الزامات ان فراهم گردد.

این کارشناس اقتصادی گفت، در مواجه عملیاتی چند پیشنهاد عملیاتی قابل طرح است، در حوزه سرمایه گذاری در کشور یک برهم ریختگی وجود دارد،  در گام اول بایستی یک برنامه اولویت بندی شده تعریف شود. در واقع باید اولویتهای سرمایه گذاری به تفکیک  تعریف شود. این موارد در قابل شرکت پروژه و تعاونیهای عام بایستی برای جلب مشارکت مردم  تعریف شود.

دبیر کمیسیون اقتصادی هییت دولت با اشاره به لزوم پرهیز در تغییرات مکرر در مقررات تجاری، ارزی و گمرکی، گفت: ایین نامه ماده 24 قانون بهبود محیط کسب وکار که در کمیسیون اقتصادی نهایی شده بود در دولت تصویب گردید و از این پس هر طرح اقتصادی و تجاری از قبل باید به اطلاع فعالان اقتصادی برسد.

وی با اشاره به موضوعی که اخیرا در خصوص بنگاههای بزرگ و کوچک مطرح شده،  تاکید کرد، ارتباط بنگاههای کوچک  باید در قالب زنجیره ارزش به بنگاههای بزرگ متصل گردد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| موسی شهبازی
  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش! | تصاویر
  • فیلم | هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش!
  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • مجازات قاچاق زیرخاکی چیست؟
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!