Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:04:45 GMT

محرمی: پرسپولیس محکوم به شکست الاهلی است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۸۳۳

محرمی: پرسپولیس محکوم به شکست الاهلی است

تهران-ایرنا- مدافع اسبق سرخپوشان گفت: پرسپولیس برای آنکه در لیگ قهرمانان کارش به اما و اگر کشیده نشود، محکوم به شکست الاهلی عربستان در دیدار فردا شب است.

«مجتبی محرمی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: بازی با الاهلی عربستان حکم مرگ و زندگی را برای پرسپولیس دارد و اگر این تیم می خواهد کارش برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به اما و اگر کشیده نشود ناچار به شکست این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه چهارم، فردا شب در دوبی به مصاف هم خواهند رفت.
وی ادامه داد: الاهلی شاید بر روی کاغذ حریف سر سختی برای پرسپولیس نباشد اما این مسابقه در خارج از ایران برگزار می شود و آنها برای رویارویی با پرسپولیس انگیزه های زیادی خواهند داشت. آنها می خواهند مقابل تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، به موفقیت برسند.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با برتری در شهرآورد و بازی مقابل پیکان با روحیه و انگیزه زیادی به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت و می خواهد سه امتیاز کامل این بازی را به نام خودش ثبت کند و به نظر من با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان چنین موضوعی قابل دسترس است.
محرمی ادامه داد: پرسپولیس در لیگ برتر ایران یکه تازی می کند و با شایستگی در صدر جدول قرار گرفته و این شایستگی را دارد تا با پیروزی هایی که در هفته های باقی مانده کسب می کند به اولین تیمی در ایران تبدیل شود که در کسب عنوان قهرمانی هت تریک می کند.
وی در پایان گفت: برانکو مربی بزرگی است و در این مدت توانایی های فنی خود را نشان داده است. او می تواند در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را به موفقیت های بزرگی همچون نتایج سال گذشته رسانده و افتخاری دیگر را به کلکسیون افتخارات پرسپولیس اضافه کند.
ورزشی**م.ت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مجتبي محرمي پرسپوليس ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم

در چارچوب هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید مهمان آلاوز بود که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

 کارلوس بناویدز در دقیقه ۱۵ و لوئیس ریوجا در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های آلاوز را در این بازی به ثمر رساندند.

اتلتیکومادرید رده چهارمی با قبول این شکست ۶۱ امتیازی ماند و موقعیت خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده به خطر انداخت چرا که فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، اتلتیک بیلبائو به سه امتیاز کاهش داد. آلاوز هم با ۳۵ امتیاز سیزدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد