Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:07:30 GMT

برنامه جالب بارسلونا برای 20 سال همکاری (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۴۳۴۵

باشگاه بارسلونا قصد دارد بیستمین سال همکاری خود با تولیدی نایک را جشن بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بیست سال قبل بود که باشگاه بارسلونا با کمپانی نایک برای تولید البسه این تیم به توافق رسید و شرکت آمریکایی خوش شانس بود که درخشان ترین دوران تاریخ این باشگاه در دوران همکاری آنها با بارسلونا رقم خورد و کاتالان ها طرفداران بیشتری در سراسر دنیا به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا شرکت نایک قصد دارد اولین طرح خود که بیست سال قبل برای بارسلونا تولید کرد را بازتولید کرده و دوباره به معرض فروش بگذارد. این پیراهن بارسا فصل 99-1998 توسط ستاره هایی چون ریوالدو، لوئیس انریکه و ژاوی پوشیده شد و حالا قرار است از روز چهارشنبه 10 آوریل در فروشگاه های رسمی بارسلونا عرضه شود.

 

طراحی این لباس با رنگ های آبی و اناری اما به شکلی عمودی و البته ضخیم تر از سال های اخیر است و شاید نکته ویژه آن، عدم وجود اسپانسر روی لباس است. سنتی که همیشه در تاریخ بارسلونا وجود داشت، اما حالا حدود یک دهه است به دست فراموشی سپرده شده است.

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!