Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:59:00 GMT

بالگرد آمبولانس سمنان به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۵۱۹۰

بالگرد آمبولانس سمنان به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شد

به گزارش ایرنا، محمد اطهری شامگاه دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: بالگرد آمبولانس علوم پزشکی سمنان به همراه تیم تخصصی درمانی و پرواز این دانشگاه برای کمک به مصدومان مناطق سیل زده به خوزستان اعزام شد و تا زمانی که این مناطق نیاز به کمک داشته باشند در مناطق سیل زده مستقر خواهد بود.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: تیم های تخصصی این گروه اعزامی شامل فوریت های پزشکی و پرواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، بالگرد آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرداد97 در این دانشگاه مستقر شد و برای انتقال بیماران به ویژه مجروحان تصادف های جاده ای و مصدومان مناطق صعب العبور استفاده می شود.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سیل علوم پزشکی فوریت های پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • نگرانی رئیس نظام پزشکی از عدم تمایل پزشکان به ۳ رشته‌ تخصصی
  • بحران خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی