Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@02:17:07 GMT

واکنش رژیم آل خلیفه به تحریم سپاه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۵۶۶۲

واکنش رژیم آل خلیفه به تحریم سپاه

رژیم آل خلیفه به تصمیم ضد ایرانی واشنگتن علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه رژیم آل خلیفه امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از تصمیم ضد ایرانی آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استقبال کرد.

وزارت خارجه رژیم آل خلیفه در این بیانیه سپاه پاسداران را به عامل بی ثباتی، ناامنی و گسترش هرج و مرج و تروریسم در خاورمیانه و سراسر جهان متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

«جهاد اسلامی» اقدام آمریکا علیه سپاه را محکوم کرد مذاکره‌کننده سابق آمریکایی اقدام ترامپ علیه سپاه را مسخره کرد واکنش نتانیاهو به تحریم سپاه توسط آمریکا ظریف: تروریستی خواندن سپاه هدیه انتخاباتی آمریکا به نتانیاهو است

این وزارتخانه آل خلیفه در ادامه بیانیه خود از جامعه جهانی خواسته است که نظام ایران را به دست برداشتن از آنچه به زعم خود حمایت از گروه‌های تروریستی خوانده و احترام به حاکمیت کشورها و استقلال آنها مجبور کند.

کاخ سفید امروز دوشنبه در اقدامی بی‌سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست گروههای تروریستی خود قرار داد؛ اقدامی که البته بدون پاسخ نماند و شورای عالی امنیت ملی ایران بلافاصله ستاد فرماندهی نیروهای آمریکایی در خاورمیانه و شرق آفریقا موسوم به سنتکام و کلیه نیروهای وابسته به آن را تروریستی اعلام کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل آمریکا تحریم سپاه تحریم ها رژیم آل خلیفه رژیم بحرین سپاه پاسداران گروه تروریستی گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راهپیمایی مردم فارس در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در شهر‌ها و روستا‌های این استان برگزار شد.

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین، با حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق جمعی از فرماندهان و مستشاران جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند. سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی نیز در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست
  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند