Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری ترکیه بی‌اشاره به حضور بدون مجوز نظامیان کشورش در خاک سوریه در نشست خبری مشترک با پوتین در مسکو گفت: روسیه و ترکیه باید برای حفظ تمامیت ارضی سوریه همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز دوشنبه در یک کنفرانس خبری مشترک با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مسکو با بیان اینکه هدف دو کشور دستیابی به حجم تجاری ۱۰۰ میلیاردی است، گفت: آنکارا و مسکو برای دستیابی به اهداف جدید در آینده تمرکز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری ترکیه همچنین گفت: وزرای دو کشور با یکدیگر گفتگو کرده‌اند. ما نیز هم اکنون ارزیابی کلی در این زمینه انجام خواهیم داد و وضعیت کنونی مبادلات تجاری را بررسی خواهیم کرد. به تلاش‌های خود در زمینه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی با جدیت ادامه خواهیم داد.

رجب طیب اردوغان با بیان اینکه تا پایان سال جاری بخش زمینی خط لوله گاز «جریان ترک» به اتمام خواهد رسید اعلام کرد: در سال گذشته از ۶ میلیون گردشگر روس میزبانی کردیم. در حال حاضر نزدیک به هزار و ۳۰۰ بازرگان تُرک در روسیه فعالیت می‌کنند.

وی بی‌اشاره به حضور نظامیان کشورش در خاک سوریه بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق و بر خلاف قوانین بین المللی ادامه داد: دو کشور روسیه و ترکیه باید برای حفظ تمامیت ارضی سوریه با یکدیگر همکاری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روسیه ترکیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم

به گزارش جماران؛ رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در نشست خبری با همتای آلمانی خود با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه گفت: ما دیگر تجارت سنگین گذشته را با اسرائیل نداریم، آن دوره تمام شده است.

وی افزود: این موضوع را مدتی پیش وزیر خارجه کشورمان بیان کرده است.

رئیس‌جمهور ترکیه بر تلاشهایمان برای ارسال کافی و بدون توقف کمکهای انسانی به ملت فلسطین خواهیم افزود.

اردوغان همچنین اظهار داشت: نتانیاهو تنها برای افزایش عمر سیاسی خود، حتی امنیت شهروندان خود و همه منطقه را به خطر انداخته است.

 

دیگر خبرها

  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • اردوغان وارد عراق شد