Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:14:19 GMT

فرشاد احمدزاده به لیگ برتر بازمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۶۰۷۷

فرشاد احمدزاده به لیگ برتر بازمی‌گردد؟

در شرایطی که از قرارداد فرشاد احمدزاده با تیم اسلاسک لهستان یک فصل دیگر باقی مانده، شایعات درباره بازگشت او به فوتبال ایران شدت گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد احمدزاده، شماره ۱۰ فصل گذشته پرسپولیس که در پایان لیگ برتر فصل هفدهم راهی لیگ لهستان و تیم اسلاسک شد، طی روزهای اخیر با شایعاتی درباره بازگشت به لیگ ایران مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شایعات بعد از نیمکت نشینی و فرصت کمتری که در نیم فصل دوم در این تیم برای او شکل گرفته، افزایش یافته است.


احمدزاده که در پایان فصل گذشته و در شرایطی که بعد از صحبت با برانکو تصمیم به حضور در فوتبال اروپا گرفته بود، بعد از جدایی مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته بود؛ این در حالیست که او چندی پیش در گفت‌گو با ورزش سه مدعی شده بود این تصمیم را در شرایطی گرفت که تصور می‌کرد در روزهای محرومیت پرسپولیس دیگر بازیکنان خواهان جدایی، از این تصمیم منصرف می‌شوند.



با این حال در شرایطی که روزهای ابتدایی حضورش در فوتبال لهستان با حضور ثابت و تاثیرگذار در ترکیب اسلاسک همراه بود، در نیم فصل دوم فرصت کمتری نصیب خود کرده است. این مساله شایعات مربوط به بازگشتش را به لیگ برتر ایران افزایش داده است.


این در حالیست که از قرارداد این بازیکن با تیم لهستانی یک فصل دیگر باقی مانده است.

 

موضوعی که شایعات در مورد بازگشتش را افزایش داده است. با این حال همانطور که گفته با توجه به باقی ماندن یک فصل از قرارداد این بازیکن، جدایی این بازیکن و بازگشت او بستگی به نظر باشگاه خواهد داشت. سرمربی اسلاسک در این زمینه گفتگویی با فرشاد احمدزاده داشته و در خصوص این شایعات نظر او را جویا شده. نظر وینگر سابق پرسپولیس نیز این بود که در شرایط فعلی که تصمیم به حضور در فوتبال اروپا گرفته، خواهان فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب و نمایش توانایی‌هایش است و در صورتی که این مساله برای او فراهم نشود تصمیم دیگری خواهد گرفت که جدایی از اسلاسک جدی‌ترین آن خواهد بود.


با تمام این اوصاف باید منتظر ماند و دید سرمربی اسلاسک تضمین برای فرصت بیشتر به این بازیکن را خواهد داد و آیا باشگاه نیز با توجه به باقی ماندن یک فصل دیگر از قرارداد این بازیکن مجوز جدایی او را صادر خواهد کرد یا خیر.

 

شلاسک وروتسواف فرشاد احمدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شلاسک وروتسواف فرشاد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آنها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • «معجزه سلامتی» به نان مردم بازمی‌گردد