Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز در جریان زلزله سرپل ذهاب هر ۵ دقیقه یک بار، یک بالگرد بلند می‌کرد، اما در هنگام سیل استان لرستان، در هر ۵ دقیقه، ۴ بالگرد از سوی هوانیروز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان از زمین بلند می‌شدند. امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه حجم فعالیت‌ها و امدادرسانی‌های هوانیروز در جریان سیل اخیر لرستان به مراتب از امدادرسانی‌های زلزله سال گذشته سرپل ذهاب بیشتر بوده است، گفت: وسعت سرزمینی محدوده امدادرسانی هوانیروز در جریان زلزله سرپل‌ذهاب به مراتب کمتر از محدوده امدادرسانی‌ها در جریان سیل استان لرستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در جریان زلزله سرپل ذهاب تنها یک پل ارتباطی قطع شد که تا زمان وصل شدن مجدد آن، هوانیروز پل هوایی ایجاد و به مردم زلزله‌زده امدادرسانی کرد درحالی‌‎که در جریان سیل استان لرستان، تقریبا تمام پل‌های ارتباطی لرستان قطع شدند و حجم عظیمی از امدادرسانی‌ها بر دوش هوانیروز گذاشته شد.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه این نیروز در جریان سیل استان لرستان به مدت ۵ روز مرتبا در حال ایجاد پل هوایی در منطقه بود، گفت: هوانیروز در جریان زلزله سرپل ذهاب هر ۵ دقیقه یک بار، یک بالگرد بلند می‌کرد، اما در هنگام سیل استان لرستان، در هر ۵ دقیقه، ۴ بالگرد از سوی هوانیروز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان از زمین بلند می‌شدند.

امیر قربانی در پایان خاطرنشان کرد: هوانیروز ارتش بی‌سابقه‌ترین امدادرسانی بالگردی را به حادثه‌دیدگان سیل لرستان انجام داد و یقینا این حجم از امدادرسانی بالگرد‌ها در سطح منطقه تا کنون انجام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زلزله سرپل ذهاب امیر قربانی فرمانده هوانیروز هوانیروز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • آوای ۵۰۰۰ ساله در لرستان به روایت تسنیم از خنیاگران سرنا
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال