Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدرعلی عابدی، در تشریح جزئیات دستور کار نشست روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که در محل وزارت بهداشت، برگزار شد، گفت: نشست دیروز کمیسیون پیروی قراری که با وزیر بهداشت داشتیم مبنی بر اینکه هر ماه نشستی در این وزارتخانه داشته باشیم، برگزار شد که در آن به ارائه گزارش از روند اجرای طرح تحول سلامت و مفاد برنامه ششم توسعه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این نشست گزارش مفصلی از روند ارائه خدمات مسئولان حوزه سلامت در مناطق سیل‌زده کشور اعم از نحوه امدادرسانی از طریق بالگرد، انتقال مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت که دچار مشکل آب گرفتگی شده بودند به نقاط امن و کنترل بیماری‌های واگیر که در زمان وقوع سیل شیوع پیدا می‌کنند، ارائه شد.

عابدی تصریح کرد: در این نشست گزارشی هم در رابطه با اجرای برنامه‌های عادی وزارت بهداشت ارائه شد و وزیر قول داد که صد درصد در ۲ ماه آینده پرونده الکترونیک سلامت به طور کامل عملیاتی شود، همچنین به مزیت اجرای این پرونده در زمان ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده پرداخت که کمک زیادی به برنامه‌ریزی در روند خدمات‌رسانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این نشست مطرح شد، این بود که در رابطه با پوشش خدمات سلامت، آن دسته از خدماتی که در سال ۹۷ توسط بیمه سلامت حذف شده بود، بار دیگر اضافه شود، اما برای فرانشیزها به صورت پلکانی برنامه‌ریزی شود.

عابدی یادآور شد: در این نشست رئیس سازمان اورژانس کشور نیز گزارش مفصلی از روند امدادرسانی در مناطق سیل‌زده کشور و سایر اقداماتی که در شرایط عادی برای حوادث رانندگی انجام داده‌اند، ارائه داد.

کد خبر 4585421 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد