Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:35:49 GMT

مقاومت فلسطین: جان اسرا به خطر بیفتد ساکت نخواهیم نشست

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۷۲۸۷

مقاومت فلسطین: جان اسرا به خطر بیفتد ساکت نخواهیم نشست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک به رژیم صهیونیستی در قبال به خطر افتادن جان اسرای فلسطینی هشدار دادند.

آنها تاکید کردند که مسأله اسرا در رأس اولویت‌های آنها قرار دارد و تا آزادی تمامی اسرا، ساکت نخواهند نشست.

در این بیانیه با اشاره به اعتصاب غذای اسرای فلسطینی آمده است که «نبرد کرامت ۲ » ادامه مبارزات ملت فلسطین علیه اشغالگری و توطئه‌های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن درخواست از نهادهای حقوقی برای برملا کردن تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی تاکید کردند که ادامه این جنایت‌ها مستلزم اتخاذ موضع یکپارچه برای توقف جنایات دشمن است.

ده‌ها اسیر فلسطینی از شامگاه روز دوشنبه دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند و قرار است به زودی بیش از ۱۵۰۰ اسیر دیگر نیز به آنان ملحق شوند.

کد خبر 4585400

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اسرای فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است

بزرگترین فشار داخلی که اکنون بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آن روبه روست مربوط به درخواست‌های گسترده عمومی شهروندان صهیونیست برای آزادی اسرای در بند حماس می‌شود. گرچه نتانیاهو آزادی اسرای صهیونیست را یکی از مهمترین اهداف عملیات در غزه عنوان ساخته است، اما با گذشت نزدیک به ۷ ماه از جنگ، هنوز این امر محقق نشده است. 

به گزارش الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) حماس را مقصر شکست مذاکرات برای تبادل اسرا خواند. 

بر این اساس، وی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: قلب‌های ما همچنان به دلیل باقی ماندن ۱۳۳ تن از اسرای خود در دستان حماس در غزه غمگین است. 

در ادامه این پیام آمده است: حماس مسئول فعلی شرایط به وجود آمده است. این گروه تمامی پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است. حماس به دنبال ایجاد نفاق در میان ما و تثبیت موقعیت خود است. با این حال، ما به این موضوع با قاطعیت پاسخ می‌دهیم. 

اظهارات نتانیاهو درباره آزادی اسرا و مقصر جلوه دادن حماس پس از آن انجام می‌شود که صد‌ها هزار تظاهرکننده در سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمده و خواستار توافق با حماس برای تبادل اسرا شده اند. 

کابینه افراطی نتانیاهو به شدت با تبادل اسرا با حماس مخالف است به طوری که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی؛ و بتزالل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم تهدید کرده اند در صورت دادن امتیاز به حماس و آزادی اسرای فلسطینی، کابینه ائتلافی را ترک خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد