Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - دبیر هییت والیبال گلستان از حضور چهار والیبالیست ساحلی باز این استان در مسابقات تور جهانی تایلند خبر داد و گفت با توجه به روند آماده سازی و تجربه بالای این بازیکنان، مدال آوری گلستانی ها در این رقابتها قطعی است.

حسین مقدم راد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی چهار بازیکن عضو تیم ملی الف و ب جمهوری اسلامی ایران هستند که از امروز در تور جهانی تک ستاره ساتون تایلند به مصاف رقبا خواهند رفت
وی ادامه داد: بر اساس قرعه کشی، تیم ملی ایران الف (بهمن سالمی، آرش وکیلی) در گروه یک با تیم‌های سنگاپور، قطر و تایلند چهار و تیم ملی ایران ب (رحمان رئوفی، عبدالحامد میرزاعلی) در گروه سه با تیم‌های نیوزلند، تایلند سه و روسیه به رقابت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقدم راد اظهار داشت: رحمان ریوفی و حامد میرزاعلی سال گذشته در این رقابتها به مقام سوم رسیده بودند.
بگفته دبیر هیات والیبال گلستان، بهمن سالمی و آرش وکیلی هر چند درسال گذشته به مقامی بهتر از پنجمی دست نیافتند اما بر اساس امتیاز و رنکینگ و نظر کارشناسان آسیایی شانس اول قهرمانی محسوب می شوند
استان گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است بطوریکه تمام اعضای تیم های اعزامی از کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در کشور اندونزی را گلستانی ها تشکیل دادند.
ایران تاکنون 2 بار در سال های 2011 با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال 2017 با رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان آسیا شد.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تور آسيايي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این نشست تخصصی روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه 1403 با حضور مرتضی حسینقلی‌زاده معاون میراث‌فرهنگی، مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان، مدیران پایگاه‌های ملی میراث‌فرهنگی، مدیران ادارات شهرستانی و کارشناسان میراث‌فرهنگی در محل کاخ‌موزه گرگان برگزار شد.نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی ازجمله فرونشست، سیل، زلزله و... با سخنرانی دکتر حامد رضایی هیئت‌علمی دانشگاه گلستان برگزار شد. شعار امسال روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی با عنوان «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» انتخاب شده است و ایکوموس(شورای بین‌المللی ابنیه و محوطه‌ها سازمانی برای نگهداری و پاسداری از اماکن میراث‌فرهنگی در سراسر جهان) به کشورها توصیه کرده که دراین‌باره برنامه‌های خود را ارائه دهند.برگزاری تورهای معرفی بناها و محوطه‌های تاریخی، برگزاری سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و وبینارهای آموزشی از اهم برنامه‌ها به‌مناسبت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در استان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • کارزار جهانی نور قرمز در خوی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان