Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@17:38:43 GMT

بازار پرتلاطم بلیط هواپیما در ایام عید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۷۸۲۵

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما، فعالیت شرکت های چارتری است، متأسفانه این شرکت ها با ایجاد انحصار در پروازهای هوایی، قیمت را به میزان دلخواه بالا می برند.به گزارش بلاغ،حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از وضعیت بازار بلیط هواپیما در ایام عید، گفت: متأسفانه شناور بودن قیمت بلیط پروازهای هوایی دست ایرلاین ها را برای بالا بردن قیمت بلیط هواپیما باز گذاشته و این مسئله تنها موجب افزایش فشار بر مسافران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاطمات بازار پروازهای هوایی نسبت به سال گذشته کمتر بود
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تلاطمات بازار پروازهای هوایی نسبت به سال گذشته روند بهتری را طی کرد، اما باز هم افزایش قیمت برخی بلیط ها مشکلات بسیاری را به دنبال داشت.

مکانیزم شناور شدن قیمت بلیط هواپیما نباید موجب افزایش فشار بر مسافران شود

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: شناور شدن قیمت بلیط هواپیما با هدف حمایت مالی از ایرلاین ها توسط سازمان هواپیمایی صورت گرفته، زیرا ایرلاین ها بعد از اعمال تحریم ها درگیر مشکلات اقتصادی بسیاری شده اند و سازمان هواپیمایی برای کمک به ایرلاین ها این سیستم را راه انداخته اند، اما به نظر من این شرایط و مکانیزم نباید تنها موجب افزایش فشار بر مسافران شود.

تداوم فعالیت شرکت های چارتری در پروازهای هوایی/ ایجاد انحصار در تعیین قیمت ها توسط چارتری ها

یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما، فعالیت شرکت های چارتری است، متأسفانه این شرکت ها با ایجاد انحصار در پروازهای هوایی، قیمت را به میزان دلخواه بالا می برند

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما، فعالیت شرکت های چارتری است، متأسفانه این شرکت ها با ایجاد انحصار در پروازهای هوایی، قیمت را به میزان دلخواه بالا می برند.

خسته بند تصریح کرد: ادامه فعالیت شرکت های چارتری مغایر با وعده های وزیر راه و شهرسازی درباره محدود کردن فعالیت این شرکت ها است و وزیر مربوطه باید در این رابطه پاسخگو باشد.

ورود کمیسیون عمران به پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما در ایام عید

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: ساماندهی بازار پروازهای هوایی جزء اولویت اصلی این کمیسیون است و قطعا در هفته آینده بعد از بررسی پرونده بحران سیل، عملکرد ایرلاین ها و تلاطمات این بازار در دستور کار قرار می گیرد. 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند

هواپیما‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا روزانه ۱۴ بار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف نقض کردند. این را سرلشکر یوری پوپوف، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم اعلام کرد.

وی گفت: در منطقه التنف ۱۴ تخلف در طول روز توسط چهار جفت جنگنده اف ۱۵ و سه جفت هواپیمای تهاجمی A-۱۰ تاندربولت ثبت شد.

پوپوف همچنین گفت: طی یک روز گذشته در منطقه کاهش تنش، گلوله باران مواضع دولتی توسط گروه تروریستی جبهه النصره (ممنوع در فدراسیون روسیه) در استان ادلب ثبت شده است.

یاد آور می‌شود امروز دو پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حملات گسترده قرار گرفته است. پیش از این منابع خبری از حملات پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال شرق سوریه خبر داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی