Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@06:03:50 GMT

آیفون سه دوربینه در راه است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۷۸۷۸

آیفون سه دوربینه در راه است

برخی شایعات از بازار گوشی های تلفن همراه حکایت از آن دارند که آیفون های جدید با 3 دوربین در راهند. درواقع قرار است آیفون های موسوم به آیفون اسپرت کاربران را غافلگیر کنند.

هر بار که یکی از غولهای فناوری تصمیم می گیرد محصولی جدید را روانه بازار کند،بازار شایعات در مورد این محصولات نیز داغ می شود. بر همین اساس است که اکنون نیز خبرهای جدیدی از بازار آیفون به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شایعاتی که اخیرا مطرح می شود این است که قرار است آیفون جدید با 3 دوربین رونمایی شود. بر اساس گزارش ها گوشی های دارای 3 دوربین در مدل هایی با صفحه نمایش 6.1 اینچ و 6.5 اینچی OLED دیده خواهد شد.

شایعات حکایت از آن دارند که دوربین بزرگتر عامل اصلی در تصمیم گیری برای افزایش اندازه صفحه نمایش است. البته این موضوع فعلا در حد شایعه است و به شکل دقیق تعیین نشده است.

بر این اساس انتظار می رود، باید منتظر افزایش قیمت گوشی های آیفون باشیم، همه این ها در شرایطی رخ می دهد که این شرکت هنوز آماده نیست که اینترنت 5G  را وارد محصولات خود کند. با این وجود همه نشانه ها حکایت از عرضه این گوشی در سال 2020 دارد./ انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!

سری گلکسی S ۲۴ در حوزه‌های مختلفی با سری آیفون ۱۵ رقابت می‌کند. حالا گزارشی تازه نشان داده که خانواده گلکسی S ۲۴ از خانواده آیفون ۱۵ در زمینه دانلود و آپلود ۵ G در اکثر کشور‌های جهان سریع‌تر است.

به گزارش دیجیاتو، Ookla، مالک وب‌سایت معروف SpeedTest.net، نتیجه بررسی‌های اخیر خود در مورد سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند ۵ G در سراسر جهان را به‌اشتراک گذاشته است. این شرکت می‌گوید سری گلکسی S ۲۴ در پانزده کشور/منطقه در سراسر جهان، از سری آیفون ۱۵ سریع‌تر است.

سرعت تست ۵ G سری گلکسی S ۲۴ در هند

سرعت شبکه ۵ G سری گلکسی S ۲۴ در کدام کشور‌ها بیشتر است؟

در فرانسه، هنگ کنگ، هند، مکزیک، نیجریه، قطر، اسپانیا، تایلند، فیلیپین، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات‌متحده، سری S ۲۴ سرعت متوسط دانلود و آپلود بالاتری نسبت به آیفون ۱۵ و نسل قبل آن دارد. البته سری آیفون ۱۵ در زمینه سرعت دانلود و آپلود ۵ G، عملکرد بهتری نسبت به سری گلکسی S ۲۴ در کشور‌های اندونزی، ژاپن و کره جنوبی از خود نشان داده است.

سری گلکسی S ۲۴ در تست‌های تأخیر نیز بهتر از سری S ۲۳ و خانواده آیفون ۱۵ است. این آزمایش‌ها از ۱ فوریه تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴ انجام شد. متوسط سرعت دانلود گلکسی اس ۲۴ بسته به منطقه، از ۵۵ مگابیت بر ثانیه تا ۹۷۱ مگابیت بر ثانیه متغیر بود. سرعت انتقال داده‌های شبکه سلولی به عواملی مثل نوع دستگاه، فناوری سلولی و میزان دریافت سیگنال بستگی دارد.

سری Galaxy S ۲۴ سامسونگ، اوایل بهمن ۱۴۰۲ معرفی و به‌بازار عرضه شد. این سری شامل گوشی‌های گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا است. این گوشی‌ها در واقع بهترین پرچمداران سامسونگ هستند و کاربران می‌توانند با توجه به بودجه مالی، ترجیحات کاربری و سلایق خودشان، آن‌ها را تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • ساخت تصاویر هولوگرافیک سه‌بعدی با آیفون ۱۴ !
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۶ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • آیفون ریفربیش شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟
  • قیمت گوشی امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۵ فروردین ۱۴۰۳؛ نبرد بهترین میان‌رده‌های بازار