Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@11:15:28 GMT

۷۱۶ هزار دانش آموز خوزستانی از سیلاب متأثر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۸۳۰۳

۷۱۶ هزار دانش آموز خوزستانی از سیلاب متأثر شدند

خبرگزاری میزان- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تعداد دانش آموزان مناطق سیل زده استان ۷۱۶ هزار و ۶۹۸ نفر بوده و ۸۵ مدرسه تخریب و ۱۶۰ مدرسه هم تاکنون آسیب دیدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد تقی زاده اظهار کرد: ۱۴ شهرستان توسط سه رودخانه کارون، دز و کرخه دچار سیلاب شدند.

وی افزود: دزفول، شوش، شاهور، شوشتر، باوی، اهواز، کارون، حمیدیه، شادگان، خرمشهر، آبادان، سوسنگرد، هویزه و بستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تعداد دانش آموزان ۱۴ شهرستان سیل زده استان تصریح کرد: تعداد دانش آموزان مناطق سیل زده استان ۷۱۶ هزار و ۶۹۸ نفر است و ۸۵ مدرسه تخریب و ۱۶۰ مدرسه هم تاکنون آسیب دیدند.

تقی زاده گفت: ۲۰۷ مدرسه، اردوگاه و یک سالن ورزشی در اختیار سیل زدگان قرار گرفت و ۱۴ هزار نفر هم در مناطق امن در مدارس اسکان پیدا کردند.

وی ادامه داد: این ۱۴ شهر میان هفت معاون آموزش و پرورش خوزستان تقسیم شده و نخستین اقدام تشکیل ستاد مدیریت بحران در آموزش و پرورش استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در مناطق آموزش و پرورش اهواز ستاد امداد فرهنگیان تشکیل شد و کمک‌های نقدی و غیرنقدی و اقلام مورد نیاز جمع آوری و به مناطق سیل زده اعزام شد.

تقی زاده اضافه کرد: یکی از اقدامات آموزش و پرورش در زمان شروع بحران سیلاب در استان ایجاد آشپزخانه و توزیع غذای گرم میان سیل زدگان بود و اغلب آشپزخانه‌ها توسط فرهنگیان تشکیل شد.

وی گفت: همچنین با همکاری سپاه خوزستان برای انتقال سیل زدگان استان به مناطق امن وسیله نقلیه فراهم و توزیع وسایل ورزشی میان دانش آموزان مستقر در اردوگاه‌ها و مدارس سیل زده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: حمام و سرویس بهداشتی سیار از دیگر خدمات ما به سیل زدگان استان بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش تقی زاده خوزستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است

 محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان دارالعباده گفت: امیدآفرینی یکی از وظایف ما بین دانش آموزان است و باید به این باور برسیم که در حال ارتقا هستیم.

وی افزود: معلم باید امید بخش باشد و امیدآفرینی در جامعه از رساندن آب به تشنه در حال مرگ واجب‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت: برنامه ریزی پنهان در مدارس، از هجوم موریانه به چوب مخرّب‌تر است که اگر این برنامه ریزی به بار نشست، تمام موفقیت‌های ما به شکست تبدیل می‌شود.

رحیمی نژاد ادامه داد: بیش از ۳۰ سال است که برنامه ریزی پنهان در مدارس به صورت نامحسوس اجرا شده و برخی آثار آن را شاهدیم.

وی خاطرنشان ساخت: نگاهی که توسط بعضی معلمان به دانش آموزان منتقل شده، موجب شده با وجود پیشرفت‌های ما در حوزه‌های مختلف، در مواردی شاهد ناامیدی دانش آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: باید به دنبال طرح و برنامه‌ای باشیم که نسل جدید به این باور برسند که ما در جامعه جهانی به صورت برجسته مطرح هستیم.

وی تاکید کرد : باید حرف دل دانش آموز را بشنویم و او را امیدوار کنیم، چراکه امید و سپس هویت برای ما واجب و اساس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین با اشاره به آسیب حضور پررنگ و چشمگیر معلمان زن در مقطع ابتدایی افزود: برای جلوگیری از انحراف فکری دانش آموزان در این مقطع باید فکری اساسی شود که یکسان سازی جنسیت در هر مدرسه یکی از راهکارهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • زیرساخت‌های آموزشی زبرخان به موازات جمعیت دانش‌آموزشی، پیشرفتی نداشته است
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا
  • مسابقه دانش‌آموزی مسطورا تا پایان فروردین تمدید شد/شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی