Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور اقتصادی رییس جمهوری داغستان روسیه گفت: به سهم خودمان از طرف روسیه جهت هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان در خصوص ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثر در روسیه اعلام آمادگی می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، کاسم اخمایوو در حاشیه بازدید از فروشگاه کوثر شماره پنج اصفهان اظهار کرد: برای بازدید از تولیدات ایران به این کشور سفر کرده‌ایم، چرا که از پنج سال قبل بر روی تولیدات ایران به منظور بازاریابی در روسیه فعالیت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای معرفی و بازاریابی کالاهای ایرانی در روسیه انجام خواهیم داد و به سهم خودمان از طرف روسیه جهت هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان در خصوص ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثر در روسیه اعلام آمادگی می‌کنیم.

کاسم اخمایوو ادامه داد: نتایج مشاهدات انجام شده بیانگر آن است که تولیدات ایران بازار بسیار خوبی در روسیه دارد و در همین راستا می‌خواهیم تولیدات روسی که در خلاء تولیدات ایران است را عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: به هیچ‌وجه به تحریم‌های دشمنان ایران توجهی نداریم و آماده قرارداد در تمام زمینه‌ها باشهرداری اصفهان برای ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در روسیه هستیم.

مشاور اقتصادی ریاست جمهوری داغستان روسیه با اشاره به کیفیت و نحوه فروشگاه‌داری در اصفهان، گفت: سیستم فروشگاه داری در فروشگاه‌های کوثر را بسیار پسندیدیم و آمادگی داریم مکان‌های مناسبی را در شهرهای روسیه در اختیار بهره‌برداران کوثر قرار دهیم تا بتوانند تولیدات ایران را با مدیریت خودشان عرضه کنند و البته فروشگاه‌داری را به صورت مشترک با هم انجام دهیم.

وی تاکید کرد: آرزوی بهترین‌ها برای مردم ایران و توسعه هرچه بیشتر روابط تجاری ایران و روسیه را آرزو دارم.

به گزارش ایمنا، داغستان یکی از ۲۳ جمهوری خودمختار فدراسیون روسیه است که در سواحل غربی دریای خزر و در قسمت شرقی ناحیه قفقاز واقع شده است مرکز و بزرگترین شهر آن «مَخاچ‌قلعه» نام دارد که در سواحل دریای خزر بنا شده و پایگاه مهم در امر صادرات و واردات است.
 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان شهر شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!

وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کار‌های کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است.

به گزارش جماران، وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص اتفاق اصفهان و پاسخ ایران به اسرائیل به خبرنگار جماران، گفت: بعد از عملیات «وعده صادق» همانطور که فرماندهان نظامی و رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده سپاه پاسداران اعلام کردند از این به بعد اگر اشخاص و دارایی‌های ما مورد حمله‌ی رژیم صهیونیستی قرار بگیرند جمهوری اسلامی ایران برای خودش این حق را قائل است که عمل متقابل انجام دهد.

جلال زاده درباره اتفاق اصفهان، گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کار‌های کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است. حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ما در دمشق یک حمله بدیع و مخالف تمامی کنوانسیون‌ها، حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بود که جمهوری اسلامی تصمیم گرفت یک جواب قاطع و طبق موازین بین‌المللی به آن‌ها بدهد؛ لذا طبق مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصاحبه‌هایی که فرماندهان ما انجام دادند، هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به امکان و دارایی‌ها جواب خواهیم داد.

وی افزود: در اصفهان پدافند ارتش جمهوری اسلامی به بعضی از اشیاء مشکوک شده بود و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده بود و اصلا در قواره حمله رژیم صهیونیستی نبود. امیدارم با تمام دیوانگی‌هایی که رژیم صهیونیستی دارد به خاطر منافع کوتاه مدت خود هم که شده است، کار دیوانه‌باری انجام ندهد که این‌بار پاسخ جمهوری اسلامی نسبت به قبل متفاوت خواهد بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص رفتار اردن در برابر رفتار اسرائیل، گفت: اردن باید پاسخگو باشد و در گفت و گویی که وزیر امورخارجه اردن با امیرعبداللهیان داشتند توضیحات لازم را دادند و همانجا اعلام کردند که ما اجازه حضور پرنده‌های رژیم صهیونیستی را در فضای اردن نخواهیم داد. ما در بحث دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم و اعلام کردیم اگر ما بدانیم که رژیم صهیونیستی از امکانات کشور‌ها و پایگاه‌های آمریکا علیه منافع ما استفاده کرده قطعا با پاسخ متقابل ما مواجه خواهند شد

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک خود
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول