Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@01:25:16 GMT

درمان انزال زودرس با طب سنتی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۸۵۰۱

درمان انزال زودرس با طب سنتی

دارچین یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می‌باشد. دارچین از زمان‌های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه‌های درمان می‌باشد. دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی‌های گرم و سرد استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مصرف خیلی زیاد دارچین هم می‌تواند باعث افزایش فشار خون و یا معده درد شود. درمان زود انزالی با دارچین یکی از روش‌های آسان و لذت بخش می‌باشد، چون هم می‌توانید به صورت پودر شده از آن استفاده کنید و یا می‌توانید به راحتی از آن در داخل چای و یا قهوه خود استفاده کنید.

درمان زود انزالی با تغییر در متابولیسم بدن می‌تواند بسیار موثر باشد. چون افرادی به زود انزالی دچار می‌شوند که دارای تب سرد هستند و دقیقأ دارچین برای این افراد ساخته شده است که می‌تواند باعث تغییر در تب افراد شود و تب سرد را به تب گرم تغییر خواهد داد.

دارچین می‌تواند باعث افزایش قوای جنسی و تاخیر در انزال زودرس شود. زمانی که در دوران درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذا‌های سرد استفاده نکنید.

مواد غذایی که درمان زود انزالی را به تاخیر می‌اندازند:
ماهی
مرغ
سیب زمینی
نوشیدنی‌های خیلی سرد
این مواد می‌تواند درمان زود انزالی را ما‌ها و یا حتی سال‌ها به تاخیر بیندازد. به همین دلیل ما به همه افراد توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهند برای درمان زود انزالی خود قدم موثری بردارند از این مواد غذایی استفاده نکنند و یا حتی اگر می‌خواهند استفاده کنند بهتر است که دارچین هم بر روی غذای خود استفاده کنند. چون دارچین تا حدود بسیار زیادی سردی غذا‌ها را برطرف خواهد کرد.
درمان زود انزالی معمولأ نیاز به مدت زمان خاصی برای درمان خواهد داشت که بهتر است در این مدت از مواد غذایی که گرم هستند و یا به اصطلاح گرمی بخش هستند زیاد استفاده کنید.

بهترین منابع غذایی برای درمان زود انزالی:
گوشت پرندگان
گوشت شتر مرغ
سبزیجات برگ پهن
عسل
دارچین
این مواد غذایی کاملأ به شما کمک خواهند کرد.

تاثیر پروتئین‌های گیاهی برای درمان زود انزالی:
برای درمان زود انزالی بهتر است که از رژیم غذایی استفاده کنید که حاوی پروتئین گیاهی فراوانی باشد. چون پروتئین یکی از روش‌های کنترل در انزال می‌باشد که می‌تواند بسیار موثر واقع شود. یکی از ترکیبات موثر که برای درمان زود انزالی بسیار موثر می‌باشد و می‌تواند خیلی خوب اثرگذار باشد مصرف شیر بادام با دارچین می‌باشد. این یکی از ترکیبات موثر می‌باشد که اگر ۲ یا ۳ ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود می‌تواند تاثیر خیلی خوبی در رابطه جنسی ایجاد کند.

برای درمان زود انزالی از مصرف لبنیات پرهیز کنید:
در زمانی که در حال درمان زود انزالی هستید به شدت توصیه می‌شود که از مصرف لبنیات دوری کنید، چون لبنیات کاملأ سرد می‌باشدو می‌تواند به راحتی باعث زود انزالی شود. به همین دلیل سعی کنید از لبنیات برای مدت کوتاهی دوری کنید.

درمان زودانزالی با مغذ‌های مقوی:
به جای لبنیات از مغذ‌های مقوی مانند:

گردو
پسته
فندق
بادام
استفاده کنید این مواد سرشار از ویتامین - پروتئین - کلسیم - می‌باشد و حتی برای درمان زود انزالی هم بسیار مفید می‌باشد.

برای درمان زود انزالی از ترکیب دارچین و عسل استفاده کنید:
برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی ۳ بار از آن استفاده کنید.
دارچین باعث رقیق شدن خون و افزایش خون رسانی بهتر به اندام تناسلی و در نتیجه درمان زود انزالی خواهد شد.


و، اما در آخر حتمأ به شما توصیه می‌کنیم که از پودر دارچین بر روی غذا‌های خود بپاشید و از مصرف سیگار به دوری کنید. بهتر است که در طول این مدت از نوشیدنی‌های گرم و شیره خرما و یا شیره انگور زیاد استفاده کنید تا در کوتاه‌ترین زمان زود انزالی خود را درمان کنید.   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طب سنتی انزال سلامت مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم

یکی از سنت‌هایی که از دیرباز به‌عنوان آیینی نوروزی در میان قزوینی‌ها مرسوم است و هنوز هم در جای جای این شهر تاریخی اجرا می‌شود رسم "سمنوپزان" است.

این سنت زیبا و قدیمی مردم قزوین که با محوریت بانوان انجام می‌شود، از گذشته‌های دور جنبه اعتقادی و مذهبی دارد و بیشتر به صورت نذری پخته می‌شود.

مراسم سمنوپزان در سال ۸۹ در فهرست میراث معنوی کشور به ثبت رسید و از آن زمان این مراسم در نوروز برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توصیه‌های غذایی ماه رمضان برای سحری + فیلم
  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم
  • با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
  • «نوروز خوانی» سنتی شاد که همدلی را در خود دارد
  • (تصاویر) آیین سنتی «گرگیعان» در شوش
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • جایگاه اسفناج در طب سنتی
  • ارتباط فقر با پیری زودرس مغز
  • پخت شیرینی‌ و نان‌های سنتی نوروزی در ایوانکی
  • مواد غذایی مفید برای آسم و تنگی نفس