Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:35:16 GMT

دومین اتفاق تلخ برای لژیونرهای ایرانی بلژیک

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۸۷۳۷

دومین اتفاق تلخ برای لژیونرهای ایرانی بلژیک

علی قلی‌زاده به دلیل مصدومیت دیگر نمی‌تواند در این فصل برای شارلوا به میدان برود.

به گزارش مشرق، به نقل از dhnet، علی قلی زاده هافبک ایرانی تیم شارلوا به دلیل تشدید مصدومیت، دیگر نمی‌تواند در این فصل برای تیمش به میدان برود.

این بازیکن ایرانی که جام ملت‌های آسیا را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد، از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده و باید زیر تیغ جراحی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمل جراحی قلی‌زاده قرار است چهارشنبه همین هفته انجام شود.

بیشتر بخوانید:

پایان فصل کابوس‌وار برای ستاره سابق استقلال؟

قلی زاده که از سایپا راهی شارلوا شد، در ابتدا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و در ادامه در زمان تعطیلات زمستانی بار دیگر دچار مصدومیت دیگری شد که مدتی به طول انجامید.

به این ترتیب بعد از مصدومیتی که برای کاوه رضایی رخ داد و فصل را از دست داد، یونس دلفی تنها لژیونر ایرانی آماده حاضر در لیگ بلژیک خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل شارلوا علی قلی زاده مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیار تسلیحات ایرانی در عملیات «وعده صادق» مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندرعباس با توصیه همگان به تقوا، اظهار کرد: دین مبین اسلام، تلاش دارد جامعه اسلامی را در روابط نیز به اعتدال برساند و از این رو این دین مبین دالان‌های ورود به روابط ناسالم را بسته است و برای تعدیل روابط محرم و نامحرم ضوابطی را مشخص کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تاکید کرد: تقوا در روابط اجتماعی یکی از مصادیق اصلی تقوا است و باید همگان بدان واقف بوده و الزامات آن را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به جایگاه عظیم حضرت عبدالعظیم حسنی در بین ائمه اطهار (ع) گفت: این شخصیت عظیم مورد تأیید امام هادی (ع) بود و رفتار و کردار حضرت عبدالعظیم حسنی توسط امام معصوم عیناً دینی معرفی می‌شود از این رو هجرت او به ایران را باید اقدامی تمدن‌ساز بدانیم.

وی با اشاره به تدبیر امام راحل برای تأسیس سپاه پاسداران، اظهار کرد: مسؤولیت سپاه پاسداران صیانت و حفاظت از انقلاب است و هر کجا که کشور و انقلاب مورد تهدید باشد سپاه وارد میدان می‌شود و نقشی بی‌نظیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، افزود: سپاه در مقابله فتنه‌ها و شیطنت‌ها، خدمات دهی در سیل و زلزله و تمدن‌سازی برای گروه‌های برون مرزی حضور مؤثر دارد از این رو باید ضمن تبریک سالروز تأسیس این نهاد مقدس به همه پاسداران خداقوت بگوییم.

عبادی‌زاده عملیات وعده صادق را تاریخ‌ساز خواند و گفت: این عملیات بزرگترین عملیات علیه مواضع استکبار جهانی بود که در آن طبق آمارهای خود صهیونیست‌ها ۱۷۰ پهپاد به صورت همزمان و تعداد زیادی موشک بر سر رژیم اشغالگر قدس شلیک شد.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات بزرگی که در این عملیات رقم خورد این بود که غربی‌ها از رهگیری قدرت نظامی عاجز شدند و اینکه جمهوری اسلامی ایران با اطلاع به همه این عملیات را انجام داد نشان از تحدی جمهوری اسلامی ایران برای نیروهای نظامی دشمنان دارد.

امام جمعه بندرعباس، بیان‌کرد: ایران توانست در این عملیات به قول نظامی‌ها تست گرم انجام دهد و سلاح‌های خود را در میدان نبرد واقعی آزمایش کند تا همه بدانند عیار تسلیحات جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات واقعی چه قدر است.

عبادی‌زاده تصریح‌کرد: این عملیات هماهنگی میدان و دیپلماسی را به وضوح نشان داد و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را کاملاً از بین برد و امروز حتی آمریکایی‌ها هم قدرتی برای دفاع از خود در منطقه ندارند و این پیام را به کشورهای همسایه داد که آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند امنیت آن‌ها را تأمین کند.

وی عنوان‌کرد: وقتش رسیده است کشورهای همسایه در مراودات خود با صهیونیست‌ها تجدیدنظر کنند و از پیمان‌های خود با این رژیم منحوس خارج شوند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان با اشاره به برکات حساب ۱۰۰ حضرت امام، خاطرنشان‌کرد: همه باید تلاش کنند تا این حساب را در استان تقویت کنند چرا که منابع این حساب می‌تواند مشکلات مسکن محرومین را مرتفع کند.

کد خبر 6082408

دیگر خبرها

  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • عیار تسلیحات ایرانی در عملیات «وعده صادق» مشخص شد
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال