Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@23:10:40 GMT

عرفان خان به بالیوود بازمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۹۶۵۶

به گزارش پارس نیوز، به نقل از دیلی تایمز، عرفان خان ستاره صاحب نام سینمای هند پس از جدایی یک ساله اش از صنعت سینمای این کشور دوباره به بالیوود بازگشت.

عرفان خان به دلیل انجام مراحل درمان بیماری سرطان از ماه مارس سال گذشته در شهر لندن زندگی می کرد. او چند روز پیش خبر بازگشت خود به بالیوود را با یک توییت احساسی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر پیش تر به هوادارانش قول داده بود که درباره سلامتیش آنها را به روز نگه دارد.

بازیگر «زندگی پای» آخرین بار ۵ آوریل در فرودگاه بمبئی مشاهده شد.

عرفان خان چند روز پیش با نوشتن یک یادداشت بلندبالا به تشریح وضعیت روحی و جسمی خود پرداخت.

او در صفحه توییتر خود چنین نوشت: ممکن است جایی در جستجوی پیروزی و موفقیت، فراموش کنیم که محبوب بودن چه ارزشی دارد اما زمانی که آسیب پذیر می شویم این موضوع به ما گوشزد می شود.

از زمانی که گام هایم را به این مراحل زندگی گذاشته ام می خواهم از عشق و حمایت بی حد و حصر شما قدردانی کنم. لطف و محبت شما در مراحل درمان آرامش بخش من بوده است، از صمیم قلب از شما سپاسگزارم.

بلافاصله بعد از این توییت احساسی، خبرهایی از بازگشت عرفان خان به دنیای بازیگری نیز به گوش رسید. گفته می شود این بازیگر سرشناس بالیوود قرار است از هفته آینده در مراحل فیلمبرداری فیلم «واسطه هندی ۲» حاضر شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صنعت درمان بیماری لندن فرودگاه عشق درمان قلب پارس بالیوود پارس نیوز باز می گردد عرفان خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، «علی بیت‌اللهی» از اتمام طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان خبر داد.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، تیم تخصصی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به سرپرستی رییس بخش زلزله‌شناسی این مرکز، با توجه به مسوولیت‌های قانونی در زمینه تعیین حریم گسل‌ها و تدوین ضوابط ساخت‌وساز در این حرایم در کشور بر اساس بند «ض» ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور و همچنین بر اساس طرح مشترک با شورای‌عالی شهرسازی و معماری در همین موضوع برای ۳۳ شهر کشور در این مرحله، نسبت به انجام مطالعات در فازهای مختلف در زمینه تعیین حرایم گسل‌ها در سطح شهر گرگان و حاشیه آن اقدام کرد.

پس از انجام مراحل مختلف مطالعاتی، بازدیدهای گسترده تخصصی و انجام آزمایش‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف این شهر و شعاع ۱۰ کیلومتری آن، مراحل فنی این طرح بزرگ به اتمام رسید.

این طرح بزرگ که با هدایت و محوریت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مقام مجری و همچنین با همکاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح این استان انجام شد، علاوه ‌بر تعیین محدوده حرایم گسل‌های اصلی شهر گرگان با شیوه دقیق، همه ساختمان‌های با اهمیت، ابنیه فنی، تاسیسات شهری و غیرشهری، شبکه حمل‌ونقل، شریان‌های حیاتی و دیگر زیرساخت‌های قرار گرفته در حرایم گسلی مورد نظر به‌منظور تعیین راهکارهای کاهش ریسک و انجام فرایندمقاوم‌سازی مناسب، شناسایی، تحلیل ریسک و اولویت‌بندی شده است.

نتایج ارزشمند این طرح، در اسرع وقت برای انجام مراحل قانونی و تصویب نهایی به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ارسال شده که پس از طی مراحل قانونی، به همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای بهره‌برداری در تصمیم‌گیری‌های آتی ابلاغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • (ویدئو) مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • توزیع بیش از ۱۳۰ هزار جلد پاسپورت در هرات
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید
  • ◄ فیلم| مراحل ساخت اتوبوس هیدروژنی در کارخانه میلیارد دلاری تویوتا