Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:53:43 GMT

اسدآباد شهر بدون تصادف فوتی در تعطیلات نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۰۰۴۹

اسدآباد شهر بدون تصادف فوتی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افشین یاری صبح سه شنبه در جلسه تجزیه و تحلیل طرح نوروزی با تبریک مجدد سال نو و قدردانی از همکاری خوب مسافران نوروزی و مردم، همراهی مسئولان و تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی در عرصه برقراری نظم و امنیت، بیان داشت: شهرستان اسدآباد در ایام نوروز از وضعیت مطلوب و بستر امنی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اتفاق در نتیجه الطاف خداوندی، همکاری خوب شهروندان، مسافران نوروزی و همچنین همراهی مسئولان دلسوز و زحمات شبانه روزی پلیس تحقق یافت.

سرهنگ یاری در ادامه با اشاره به زمان اجرای طرح نوروزی در شهرستان اسدآباد و آمار رخدادها و عملکرد رده‌های تابعه در این مدت اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس شهرستان در حوزه انتظامی از ۲۹ اسفند شروع و تا ۱۶ فروردین ادامه داشت.

وی از کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در این مدت در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: علاوه بر کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جرحی و همچنین تعداد مجروحان، شاهد عدم بروز تصادف فوتی درون شهری در زمان اجرای طرح بودیم.

افزایش ۷۷ درصدی دستگیری سارقان و ۴۷ درصدی کشف سرقت‌ها

وی از افزایش ۷۷ درصدی دستگیری سارقان و ۴۷ درصدی کشف سرقت‌ها در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سخن گفت و ادامه داد: در این مدت دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر، ۸۵ درصد و دستگیری قاچاقچیان کالا نیز ۴۵ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ یاری با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی توقیف موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف در سطح شهرستان در این ایام بیان داشت: این طرح با همکاری مردم و با هدف افزایش احساس امنیت عمومی و پیشگیری از بروز تصادفات جرحی و فوتی اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از همکاری شهروندان، مسافران نوروزی و مسئولان در زمان اجرای طرح نوروزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در طول مدت زمان اجرای طرح، پلیس با راه اندازی گشت‌های مضاعف سواره و پیاده، بهره مندی از توان خودرویی ادارات، استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری، جذب شبگرد و استفاده از وجود سرایداران ثابت در سطح اماکن دولتی و خصوصی، اسقرار ایستگاه نوروزی در ورودی شهر، کنترل نقاط حاشیه‌ای و پوشش تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، استقرار ایست و بازرسی مقطعی در نقاط حساس و محورهای مواصلاتی، علاوه برجلب رضایتمندی عمومی، ایامی نشاط آور توأم با امنیت مطلوب برای شهروندان و مسافران ایجاد کرد.

کد خبر 4585717

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اسدآباد فرماندهی انتظامی همدان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران