Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

وینفرد شفر پس از پایان دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما امشب [دوشنبه‌شب] برابر الهلال برای هواداران فوق‌العاده‌مان که در روزهای سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم. نمی‌خواهم اکنون درباره این مسابقه خیلی صحبت کنم، اما موضوعی که در هفته‌های قبل گفتم این است که ما تیم بسیار خوب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک استقلال خالص و یک تیم جنگنده داریم که از این بابت بسیار خوشحالم.

وی در ادامه افزود: جلسه خوبی با اعضای هیئت مدیره داشتیم، جلسه‌ای که برای آینده باشگاه بود و این همان هدفی است که من دارم. می‌خواهیم آینده خوبی را رقم بزنیم و از همه اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم و آنها کاملاً می‌دانند که ما برای آینده چه‌چیزی می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال یک تیم معمولی در فوتبال ایران نیست و یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود و امشب برد مهمی را به‌دست آوردیم. همه باید برای استقلال تلاش کنند تا در آینده موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید

تیم شفر بی‌خیال صعود نمی‌شود

شفر درباره صحنه گلی که استقلال دریافت کرد، گفت: یک توپ از سمت راست آمد که آن را خوب دفع نکردیم و گل خوردیم. سپس آنها به‌دنبال استفاده از توپ‌های بلند بودند که محمد دانشگر و پژمان منتظری خیلی خوب سر زدند. 90 درصد سرهای اول را ما زدیم، اما موضوع این است که در ضدحملات توپ‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و فرصت برای گل بیشتر هم داشتیم.

وی در پایان در واکنش به صحبت‌های زوران مامیچ مبنی بر نمایش موفق وینگرهای استقلال، گفت: ما وینگرهای بسیار خوبی داریم. شاید فرشید اسماعیلی بعد از دربی شرایط سختی داشت، اما امشب او، داریوش شجاعیان و همه بازیکنان بسیار خوب جنگیدند. داریوش در سمت راست بسیار خوب بازی کرد و این یک کار تیمی خوب است. جنیگدن همه بازیکنان باعث شد به موفقیت برسیم و با این کار سخت و خوب می‌توانیم همیشه برنده باشیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال عربستان مرحله گروهی لیگ قهرمانان هیئت مدیره فوتبال فوتبال ایران فوتبال آسیا بازی بازی سرمربی تیم فوتبال استقلال فوتبال آسیا گروهی لیگ قهرمانان آسیا هیئت مدیره پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز

به گزارش ورزش سه، اولین بازی تیم ملی فوتبال در سال 1403 با پیروزی پرگل مقابل ترکمنستان همراه شد و ایران با نتیجه پنج بر صفر این تیم را شکست داد و یکی از این گل ها با پاس خط کشی شده حردانی برای محمدحسین کنعانی زادگان به ثمر رسید.

شروع خوب مدافع راست استقلال در تیم ملی اتفاقی خوبی برای جواد نکونام و باشگاه استقلال بود تا یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را روی فرم و با انگیزه ببیند و در بازی امروز مقابل تاجیکستان این احتمال وجود دارد که با توجه به نمیکت نشینی کامل میلاد محمدی در بازی قبل در این مسابقه فرصت حضور به او داده شود و برای تیم ملی به میدان برود.

حردانی در بازی‌های اخیر استقلال هم نقش ویژه ای در حملات این تیم دارد و با ارسال های متعدد سعی در خلق موقعیت برای آبی‌ها دارد اما جناح چپ این تیم در این فصل گلساز تر بوده و ابولفضل جلالی با 5 پاس گل در صدربهترین گلسازهای استقلال و همچنین یکی از بهترین های لیگ است و در صورتی که در بازی با ترکمنستان حضور پیدا کند می‌تواند در سال 1403 هم روال موفق خود در خلق موقعیت را پیش بگیرد.

در بازی قبل مقابل ترکمنستان میلاد محمدی نود دقیقه برای تیم ملی بازی کرد و حضور ابولفضل جلالی به عنوان بازیکن ثابت یا جانشین دور از انتظار نخواهد بود و این بازیکن مجدد بعد از مدت‌ها تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست خواهد آورد.

ابولفضل جلالی آخرین بازی خود برای تیم ملی را در جام جهانی مقابل آمریکا انجام داد و از آن مسابقه 1 سال و 3 ماه و 28 روز می‌گذرد.

تیم ملی ایران عصر امروز راس ساعت 18:30 مهمان ترکمنستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • طراحی جنگنده های آینده با هوش مصنوعی (عکس)
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید