Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: من از وزارت نفت 13 میلیون تومان حقوق می‌گیرم و هیچ‌گاه هم آن را انکار نکردم اما یک ریال از مجلس حقوق نمی‌گیرم.

بهروز نعمتی درباره موضوعات مختلفی از جمله دریافت حقوق از وزارت نفت توضیح داد. این بخش از صحبت های او در کافه خبر خبرآنلاین را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته بر موضوع فتنه ۹۸ مانور زیادی داده شد برخی معتقدند این کلیدواژه‌ای است برای رد صلاحیت‌های گسترده برای انتخابات ۹۸. 
بحث رد صلاحیت‌ها را نمی دانم بر چه مبنایی خواهد بود ولی بالاخره دوستان ما در شورای نگهبان یک دوره جدیدی را تجربه کرده اند. الان خیلی از افرادی که این دوره آمده‌اند شاید پیش از این‌ها رد صلاحیت می شدند ولی الان این موضوع که افراد با تفکرهای متفاوت در درون تصمیم گیری های کشور حضور داشته باشند. دیگر طبیعی شده است. 

یعنی رد صلاحیت های کمتری نسبت به قبل داریم؟
پیش بینی خودم این است که نسبت به گذشته اینطوری باشد. 

اگر بخواهید لیستی ارائه دهید، سر لیست چه کسی خواهد بود.
باید اعضای حزب در مجمع عمومی بنشینند صحبت و بحث کنند. الان زود است. از خودم نمی توانم کسی را بیان کنم.

اصلا قرار است آقای لاریجانی برای انتخابات بیایند؟
من نمی دانم از خودشان  بپرسید.

آقای نعمتی بالاخره شما از وزارت نفت حقوق می‌گیرید؟ 
بله من از وزارت نفت حقوق می‌گیرم و هیچ‌گاه هم آن را انکار نکردم.

چقدر حقوق می‌گیرید؟ 
حدود ۱۳ میلیون.

از مجلس هم حقوق می‌گیرید؟
نه اصلا، حرام است، یک ریال از مجلس حقوق نمی‌گیرم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • وزارت بن گویر به دنبال یهودی سازی کامل قدس