Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:52:45 GMT

هفته فیلم دانمارک در ۵ شهر کشور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۱۰۱۷

هفته فیلم دانمارک در ۵ شهر کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در دیدار محمد فهیمی مدیر امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران با تیا آملیه ینسن و رونیا کو رونسبرو از بخش رایزنی فرهنگی سفارت دانمارک، موضوع برگزاری هفته فیلم دانمارک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این جلسه طرفین درباره نحوه برگزاری افتتاحیه، اطلاع‌رسانی و همچنین پاره‌ای از مسائل فنی به تفاهم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته فیلم دانمارک از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت هم‌زمان با تهران در شهرهای کاشان، اصفهان، شیراز و یزد برگزار می‌شود و استفاده از این برنامه برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان خواهد بود.

انجمن سینمای جوانان ایران در راستای تقویت مناسبات فرهنگی با سایر کشورها برنامه‌های نمایش مشترک فیلم را در دستور کار دارد و طی سال گذشته شب‌های فیلم ژاپن، شیلی، فنلاند و اسپانیا را برگزار کرده است.

کد خبر 4585810 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانمارک نمایش فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص دور دوم انتخابات، افزود: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

به گفته محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتسال جام عیدانه در روستای نشلج کاشان
  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!