Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: خانه خانواده تیموری که در حادثه رانش زمین دختر بچه‌شان را از دست دادند، ظرف دو ماه ساخته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، 29 اسفند 97 بر اثر رانش زمین در پی بارش‌های شدید، یک منزل مسکونی در روستای «برنجوین» شهرستان مینودشت بر روی سه نفر از اهالی خانه آوار شد که متاسفانه فرزند این خانواده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در عیادت و دلجویی از مجروحان این حادثه، اعلام کرد که بنیاد مسکن گلستان ظرف دو ماه برای این خانواده خانه می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: این خانواده علاوه بر بهره‌مندی از تسهیلات قرض الحسنه 40 میلیون تومانی، از 15 میلیون کمک بلاعوض بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان بیان کرد: اگر با این تسهیلات، منزل مسکونی این خانواده کامل نشد از حساب 100 برای تکمیل آن استفاده می‌کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیل منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تا سه ماه آینده ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن به متقاضیان در سیستان و بلوچستان تحویل خواهد شد.

بیک مداح در گفت وگو با ایسنا افزود: علاوه بر این تعداد واحد، ۲۱ هزار واحد روستایی نیز در سطح روستاهای استان در حال ساخت است.

بیک مداح افزود: متوسط پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در طرح‌های بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان ۶۰ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: : در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۰۰ واحد در شهرهای سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت