Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع گرجستانی سه هزار دلار از قراردادش را تخفیف داد و در عوض باشگاه متعهد شد که سه هزار دلار باقی مانده را تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت به این بازیکن پرداخت کند.

طرفداری - مدافع گرجستانی تیم سپید رود رشت که با نظر علی کریمی به این تیم ملحق شده بود، بود طی توافقی دو طرفه با مالک باشگاه قراردادش را فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، مبلغ قرارداد چاچوا با باشگاه سپیدرود 8 هزار دلار بوده و با توجه به اینکه این بازیکن گرجی در زمان علی کریمی 2 هزار دلار دریافتی داشته است، طی توافق با کیومرث بیات 3 هزار دلار از مبلغ باقی مانده را  تخفیف داد و در عوض باشگاه متعهد شد که 3 هزار دلار باقی مانده را تا تاریخ 98/2/15 به این بازیکن پرداخت کند.

هوشیاری مدیر سانه‌ای سپیدرود با تایید این خبر، گفت:

در صورتی که باشگاه تا تاریخ مشخص شده مبلغ تعیین شده را پرداخت نکند، 1500دلار به عنوان جریمه به این مبلغ اضافه خواهد شد و چاچوا می‌تواند از طریق شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیگیر مطالباتش بشود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند

متس هوملس آمادگی خود برای ماندن در دورتموند را نشان داده است.

طرفداری | متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند مایل است یک سال دیگر در این تیم بماند.

به گزارش بیلد، در حالی که قرارداد فعلی متس هوملس با دورتموند در انتهای فصل به پایان می رسد و انتظار می رفت او در تابستان از فوتبال خداحافظی کند یا راهی MLS شود، مدافع آلمانی آماده است تا قرارداد خود با زنبورها را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند. احتمال این اتفاق زیاد است، صحبت هایی با سباستین کل انجام شده و هوملس در بازی های اخیر با عملکرد خود توجه زیادی را جلب کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد