Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@23:06:04 GMT

ماجرای اخراج محمدرضا سلیمانی از اردوی سایپا چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۱۸۳۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته و در جریان دیدار سایپا مقابل پیکان که معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر بود خبری مبنی بر اخراج یک بازیکن سایپا از سوی علی دایی از اردوی تیم منتشر شد.

محمدرضا سلیمانی، وینگر راست سایپا بازیکنی بود که با تصمیم سرمربی سایپا از اردو اخراج شد و اجازه ماندن در کنار سایر اعضای تیم را پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که سلیمانی با یکی از اعضای کادر پزشکی سایپا درگیر شد که این موضوع با ورود دایی و تصمیم قاطعش برای برخورد با بازیکن همراه شد.

سلیمانی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرارداده شده و تا اطلاع ثانوی اجازه حضور در تمرینات را ندارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر فوتبال محمدرضا سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد