Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@15:49:11 GMT

قطع و وصل میشه!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۲۱۰۳

قطع و وصل میشه!

صد و شصت و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قطع و وصل میشه! "، عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به پیروزی سه بر یک تیم فوتبال ذوب آهن برابر الوصل امارات در سومین دیدار دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ باشگاه‌های آسیا دارد.

"حمله سرپرست نساجی به سپاهانی‌ها"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به واکنش سرپرست تیم نساجی در پاسخ به صحبت‌های فتاحی، سرپرست سپاهان در گفت‌وگویی که با شبکه خبر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این موضع ‌گیری آمده است: 

 "طی چند روز اخیر هجمه بسیاری از سوی سرپرست سپاهان بر علیه طرفداران نساجی و مردم خوب مازندران صورت گرفته است در حالی‌که مدیریت و سرمربی نساجی عمل اشتباه تعدادی از هواداران خود را که به جناب قلعه‌نویی توهین کرده بودند نکوهش کرده و عذرخواهی فرمودند اما سرپرست سپاهان برای چندمین بار دست از توهین به نساجی برنداشته و مرتب در این مورد گفت‌وگو می‌کند؛ این درحالی‌است که بارها اتفاق افتاده که ما به نقش جهان آمده و هواداران سپاهان سرمربی و بازیکنان ما را مورد فحاشی قرار داده‌اند. ایشان از رختکن ورزشگاه قائمشهر ایراد می‌گیرد در حالی‌که در نقش جهان بارها ما با رختکن کثیف و خاک‌آلود روبه‌رو شده‌ایم.

وی ادامه می‌دهد: استادیوم ما کوچک است، تیم‌مان هم مظلوم و اگر یک دهم پول سپاهان را داشتیم تا به حال ۱۰ برابر این تیم قهرمانی می‌آوردیم. "                   

"حیف از ساسان"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و شصت و هفتمین روزنامه اینترنتی"فوتبال اصفهان" است که به نقل از خبرگزاری ایلنا به بررسی نقل و انتقالات زمستانی سپاهان پرداخته است و در این بین از دست دادن ساسان انصاری، بازیکنی که این روزها نمایش خوبی برای تراکتور مدعی اجرا می کند و گل‌های سه امتیازی برای این تیم می‌زند را یکی از اشتباهات نقل و انتقالات زمستانه سپاهان عنوان می‌کند که به ضرر این تیم تمام شده است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: الوصل امارات امیر قلعه نویی تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال نساجی مازندران رختکن ورزشگاه رضا فتاحی ساسان انصاری سرپرست تیم فوتبال سپاهان سرمربی تیم فوتبال سپاهان فوتبال اصفهان لیگ قهرمانان آسیا نشریه ورزشی ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه سال باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور وی مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!