Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمر مومنی برای پرداختن آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سریال بازی تاج و تخت الهام گرفت.

به گزارش ایسنا، قسمت نخست فصل آخر سریال محبوب "بازی تاج و تخت" دوشنبه هفته آینده پخش خواهد شد. از طرفی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه‌شنبه) شروع می‌شود. به همین خاطر عمر مؤمنی، کاریکاتوریست مشهور اردنی از تیتراژ این سریال بهره برد تا به آغاز دوباره لیگ قهرمانان اشاره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انیمیشن به تیم‌های حاضر در این مرحله یعنی بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام، آژاکس، پورتو و یوونتوس پرداخته است اما نکته جالب این است که تیم پاری سن ژرمن هم در آن دیده می‌شود که در یک بطری گیر افتاده است. کاریکاتوریست اردنی به تیم فرانسوی کنایه زده است. PSG در مرحله یک هشتم در حالی در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر یک از منچستریونایتد در پارک د پرنس شکست خورد و حذف شد که در دیدار رفت با ۲ گل در اولدترافورد پیروز شده بود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازی تاج و تخت تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه عمر مومنی ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این مسابقات روشن شود. 

شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 برابر تیم میزبان متوقف شدند و حالا به دنبال استفاده از این فرصت و امتیاز میزبانی هستند که بتوانند بار دیگر در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و به تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی ادامه دهند.

گواردیول که یکی از گل‌های تیمش را در بازی رفت به ثمر رساند در آستانه این بازی حساس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما قراراست برابر رئال مادرید قرار بگیریم که پادشاه فوتبال اروپا است اما اگر از من بپرسید، باید به شما بگویم که ما هیچ ترس و هراسی از این بازی مقابل آنها نداریم. 

اگر شما از تلاش کردن و انجام دادن کاری بترسید، بهتر است که به تماشا کردنش از تلویزیون ادامه دهید. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا باشیم. اگر می‌خواهید به این هدف برسید، باید رئال مادرید را شکست دهید.»

دیگر خبرها

  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار