Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@13:24:19 GMT

خسارت بیش از ۳ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت های لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۲۲۶۰

خسارت بیش از ۳ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت های لرستان

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان، گفت: سیل بیش از سه هزارو ۲۰۰میلیارد تومان خسارت به زیرساخت ها وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «گودرز امیری»، امروز(20 فروردین) در جلسه ستاد بحران استانداری لرستان،افزود: سیل لرستان همه شهرستان های استان را درگیر کرده و خسارت های زیادی بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان، با اشاره به تخریب بخش مهمی از زیرساخت های لرستان در سیل اخیر، اظهار داشت: طبق برآورد اولیه سیل تاکنون بیش از سه هزار و 200 میلیارد تومان به زیرساخت های استان خسارت وارد کرده است.

 

وی با بیان اینکه سیل هشداری برای تغییر برخی عملکردهاست، بیان کرد: روند پدافند غیر عامل باید تغییر داده شود.

 

امیری، خاطرنشان کرد: تقویت پدافند غیرعامل برای جلوگیری از خسارت های گسترده از حوادث طبیعی چون سیل و زلزله ضروری است.

 

وی با بیان اینکه ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم رودخانه از عامل های افزایش خسارت سیل است، افزود: در بازسازی مناطق سیل زده باید حفظ حریم رودخانه مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان، اظهار کرد:  آزادسازی حریم رودخانه می تواند بر کاهش تخریب سیلاب ها تاثیر داشته باشد.


سیل 12 فروردین ماه در استان لرستان موجب تخریب بیش از 35 هزار واحد مسکونی در استان لرستان شده است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان سپاه پاسداران سیل لرستان سپاه بارندگی و سیلاب استان خوزستان مناطق سیل زده پلدختر سیل لرستان زیرساخت خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • خسارت باران به زیرساخت‌های انرژی در قشم
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد