Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی‌وتبلیغات بانک انصار، در این بیانیه آمده است: «بدون هیچ تردید وشک و شبهه ای و براساس کارنامه درخشان سپاه در عرصه مقابله با خوی تجاوزگری نظام سلطه و استکبار و شکست و اضمحلال مزدوران منطقه ای آنان، پاسداران‌انقلاب‌اسلامی که مظهر شجاعت علوی و تبلور فرهنگ عاشورای  حسینی اند، بدون هراس از ساز وبرگ دشمن در تمامی میادین مبارزه با ظلم و ستم بدکاران ونقش آفرینی معناداری داشته و انتقام خون‌های به ناحق ریخته شهیدان کربلا را از یزیدیان زمان را در دستور کار دائمی خود می دانند و در این مسیر خطیر و سرنوشت ساز ملل تحت ستم جهان را به ایستادگی و مقاومت  برابر جبهه دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و امت اسلامی  فرا می خوانند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه تصریح می کند: دلاورمردان سلحشور میهن اسلامی و شاگردان مکتب شهادت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  شجاعانه و بی‌پروا در مقابل دشمنان ایستاده اند و با هراس افکنی در اردوگاه پلیدشان ، آنان را به گدایی امنیت از دیگران واداشته اند،تا با تسکین آلام ستمدیدگان، از میراث‌ فاخر امامت، فقاهت و ولایت پاسداری کنند.

بانک انصار در بیانیه خود با اشاره به درخشش و سربلندی سپاه در  ‌‌مهار افتخارآمیزتوطئه‌های گوناگون استکبارجهانی طی دهه های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می افزاید: «شکست و نابودی رژیم بعثی صدام، تشکیل بسیج مستضعفین و سپاه ظفرآفرین قدس، خنثی سازی توطئه های گروهک ها، مقابله باتحریم‌، ارتقای توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور، شکست داعش، دفاع از حرمین، صیانت معنوی از قیام های ملل بپاخواسته و مقابله با مزدوران منطقه ای و فرا منطقه ای جلوه‌های الهام بخش و آموزنده از حضور سپاهیان ازجان گذشته ای است که اکنون حماسه سازان عرصه های بین المللی لقب گرفته اند و چشم امید ستمدیدگان به صلابت واراده آنان دوخته شده است».

در پایان بیانیه بانک انصار یاد ،خاطره و آرمان های بلند  امام راحل(ره) وشهیدان سرافراز سپاه را گرامی داشته شده و با تبریک و تهنیت زادروز باسعادت حضرت امام‌حسین‌بن علی(علیه السلام) و روز پاسدار به آحاد ملت شریف ایران و پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و محکومیت شدید اقدامات گذشته و آینده کاخ سفید در هجمه به این نهاد انقلابی و مردمی از جمله قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی؛ تصریح شده است : ملت شریف، بردبار و سلحشور ایران، همواره مدافع سپاه به عنوان «عمودخیمه انقلاب‌اسلامی» بوده و آرامش و آسایش خود را مدیون ایثارگری‌های سپاهیان سلحشور و غیورمردان نیروهای مسلح کشور می داند و تحت منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) حمایت از این ظرفیت عظیم راهبردی و سرنوشت انقلاب و نظام را رسالت دائمی خود دانسته و نقشه ها وسناریوهای دشمن در تخریب سپاه خنثی و بی اثر خواهند ساخت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل

مردم برخی محلات رشت در پی عملیات مقتدرانه دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم خیبث اسرائیل، با گذاشتن دسته گل‌هایی جنب ورودی درب اصلی سپاه ناحیه مرکزی این شهر از این اقدام حمایت و تشکر کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغلی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

منبع: بسیج گیلان

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تشکر مادربزرگ اسلامشهری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم