Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۲ مقام وزارت دفاع آمریکا از اعطای نخستین قرارداد‌های ساخت دیوار مرزی مکزیک که با استفاده از بودجه پنتاگون صورت گرفته است، در هفته جاری خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ۲ مقام وزارت دفاع آمریکا از اعطای نخستین قرارداد‌های ساخت دیوار مرزی مکزیک که با استفاده از بودجه پنتاگون صورت گرفته است، در هفته جاری خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آنها می‎گویند که اولین قراداد‌ها با مهندسین آمریکایی برای ساخت این دیوار مرزی در همین هفته و یا حتی تا روز سه شنبه به امضا برسد.
قرارداد‌ها در ۲ بخش برای ساخت این دیوار پیشنهاد شده از سوی دونالد ترامپ انجام می‌شود که مقامات وزارت دفاع آمریکا در اواخر ماه گذشته در شهر یوما، آریزونا، نیومکزیکو مورد بررسی قرار گرفت.
این دیوار مرزی به گفته سخنگوی مهندسان قرار است ۱۱ مایل حصار در شهر یوما و ۴۶ مایل در شهر ال پاسو کشیده شود.   این در حالی است که بودجه در نظر گرفته شده از سوی برخی از قانونگذاران کنگره آمریکا با مخالفت رو به رو شده، اما پنتاگون گفته است که برای تغییر این بودجه نیازی به موافقت کنگره ندارد.
دولت آمریکا در گذشته گفته بود که قصد دارد مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار دیگر برای ساخت این دیوار را به بودجه پنتاگون بیافزاید.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیوار مرزی مکزیک ساخت قرارداد اعطا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: یکی از مباحثی که می‌تواند در شهرستان شاهد رونق اقتصادی شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که امید است با مشارکت متقاضیان در اجرای نهضت ملی مسکن شاهد جهش در ساخت و ساز این طرح مهم باشیم چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح‌ها است.

علی دهقان‌زاده افزود: هر چند بردسکن به دلایلی در اجرای این طرح نسبت به دیگر شهرستان عقب افتاده است ولی با کار جهادی به ساخت و ساز واحد‌های مسکونی سرعت خواهیم داد تا بتوانیم زمان‌های از دست رفته را تا حد امکان جبران کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم تمهیدات و تسهیلات انجام شده در عرصه فعلی در حوزه نهضت ملی مسکن و با تاسف به منفی بودن رشد ساخت شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، که البته از همیاری با ویلایی شدن واحد‌های واگذاری به درخواست مردم و با پیگیری‌های انجام شده در این خصوص که طی چند ماه گذشته انجام گرفت، نهایتا پس از بررسی‌ها استانداری نتیجه بر همان سبک تایید شده قبلی ابلاغ شد، و مکاتبه آن به فرمانداری و شهرداری شهرستان در مورخ نهم فروردین سال جاری ارسال و لازم الاجرا گردید.

وی افزود به همه دستگاه‌های اجرایی این اهم ابلاغ و دستور داده شد که فوریت سایت ۴۸ هکتاری شهر بردسکن و شروع پروژه‌ها انجام گیرد و اگر به هر دلیلی کسی از متقاضیان کوتاهی در امر شروع تا تاریخ ابلاغ شده را داشته باشد با طرح جایگزینی افراد واجد شرایط جدید به جای این افراد مواجه خواهد شد و عواقب آن به عهده متقاضی می‌باشد چرا که سرعت در ساخت نهضت ملی در شهرستان جزو اولویت‌های اول در حوزه مسکن خواهد بود تا مردم به سایه آرامش خود برسند.

دیگر خبرها

  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست
  • موضع‌گیری تازه پنتاگون درباره جنگ با ایران
  • تجهیزات نظامی آمریکا از خاورمیانه خارج نمی‌شود