Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:12:41 GMT

آیت الله صدیقی در پاسخ به اقدام ترامپ بیانیه ای صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۳۵۲۷

آیت الله صدیقی در پاسخ به اقدام ترامپ بیانیه ای صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله صدیقی در پاسخ به اقدام ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می‌آید؛

أَعُوذُ بِاللَّه مِنَ الشَّیْطَانِ الرَّجِیمِ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

«یَحْسَبُونَ کُلَّ صَیْحَةٍ عَلَیْهِمْ ۚ هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ ۚ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ ۖ أَنَّیٰ یُؤْفَکُونَ »[۱].

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه‌ای که اتّفاق افتاد و استکبار عالمی به سرکردگیِ سران آمریکا اوجِ ضعف و انفعالِ خودشان را نشان داد و جمعیّتی که به عنوان نیروهای آزادی‌خواه پاسدارِ ارزش‌ها، مرزها و شرفِ جامعه‌ی اسلامی و منطقه به حساب می‌آید، این جمع را به عنوان تروریست خواندند، غافل از اینکه نتوانستند ضعف و انفعال و بدبختیِ خودشان را از راهِ دیگری نشان بدهند.

این‌ها بنا داشتند که نگذارند انقلاب به پیروزی برسد، با قدرت خدای متعال، با معجزه اسلام، با رهبریِ آسمانیِ مرحوم امام خمینی رضوان الله تعالی علیه انقلاب راهِ نویی مقابلِ شرق و غرب بود.

سپس جنگ تحمیل کردند که انقلابِ واقع شده را از بین ببرند، جنگ ما را مقتدر کرد و سپاه پاسداران در میدانِ جنگ اقتدار پیدا کرد، هم قدرت نشان داد و هم مقتدر شد. تصمیم گرفته بودند با فتنه انقلاب را در چهل سالگی نابود کنند، آتشِ فتنه با پاسداریِ پاسداران خاموش شد.

توطئه جهانی بر این امر اتّفاق کردند که با خلقِ داعش، طالبان و القاعده منطقه را به آتش بکشند و با جنگِ داخلی امنیتِ اسرائیل را تأمین کنند، با ضرب شست سپاه پاسداران به فضل الهی نابود شدند و داعش مضمحل شد و از بین رفت.

این‌ها شکست‌های پی در پی هست که من چند نمونه آن را نام بردم، آن‌ها به هیچ وجه نتوانستند این شکست‌ها را جبران کنند و الآن این برای آن‌ها عقده شده است و یک گروه مقبولِ بین المللی که در همه جا یارِ مظلوم و خصمِ ظالم هستند را تروریست می‌نامند و دنیا می‌داند که زادگاهِ ترور و تروریست‌ها آمریکاست و آمریکا خلق کننده‌ی خونخواریِ این‌هاست.

با این حرف‌ها سپاه نه تنها مخدوش نمی‌شود بلکه مباهات می‌کند که دشمنِ بی‌آبروی بین المللی دارد و همچنین اَنگی را به این قدرتِ بازدارنده‌ی جهانی مطرح می‌کند.

این‌ها هر صدایی را علیهِ خودشان می‌بینند و قرآن کریم می‌فرماید «هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ ۚ قَاتَلَهُمُ اللَّه»، این‌ها دشمن هستند و ان شاء الله که خدای متعال این‌ها را بکشد، «مُوتُوا بِغَیْظِکُم ْ»[۲]، از عصبانیّتِ خودتان بمیرید که ان شاء الله تعالی خواهید مُرد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

کد خبر 4586049

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران کاظم صدیقی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران

به گزارش همشهری آنلاین یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه اسلام در اثر حملات هوایی شب گذشته به مناطقی در شرق سوریه به شهادت رسید.

کد خبر 840863 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه سوریه

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند
  • پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند