Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@05:33:27 GMT

تقدیر لابی اسرائیل از اقدام ترامپ علیه سپاه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۳۶۸۷

تقدیر لابی اسرائیل از اقدام ترامپ علیه سپاه

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، این لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا پس از تصمیم دولت ترامپ درقراردادن نام سپاه درلیست سازمان های تروریستی چند توییت منتشر کرد.

در یکی از این توییت ها عنوان شد:این اقدام آمریکا سپاه پاسداران ایران را با تحریم ها و فشارهای اقتصادی بیشتر روبرو می کند. این تصمیم دولت ترامپ یک عامل مهم در راستای افزایش فشارهای مالی علیه ایران محسوب می شود، مگر اینکه ایران به رفتارهایش در منطقه پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در اقدامی غیرمتعارف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرد.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در پی این اقدام، در نامه ای به رییس جمهوری و رییس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که شورای عالی امنیت ملی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.

شورای عالی امنیت ملی نیز در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را از گروه های تروریستی معرفی کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا

‏به گزارش همشهری‌آنلاین، «مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.»، این را حسین امیرعبداللهیان در واکنش به نشست روز گذشته وزرای خارجه اتحادیه اروپا بیان کرد.

وی گفت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه و در واکنش به پاسخ تنبیهی ایران به اقدام متجاوزانه رژیم اسرائیل، در نشستی درباره گسترش دامنه تحریم‌ها علیه ایران توافق کردند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه دوشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره این نشست، چنین اقداماتی را پاداش به یک رژیم متجاوز و اقدام غیرقانونی علیه دولتی خواند که صرفاً در چارچوب قوانین بین‌المللی برای ایجاد بازدارندگی در مقابل یک رژیم متجاوز عمل کرده است.

وی گفت که اگر چنین اقدامی را انجام دهند غیرقانونی و در تاریخ اتحادیه اروپا به عنوان اقدام شرم آور محسوب می‌شود.
وزیر امور خارجه همچنین به نسل کشی‌های رژیم اسرائیل در غزه اشاره کرد و افزود: در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینی‌ها با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

وی تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسؤولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 846601 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه ایران و اتحادیه اروپا

دیگر خبرها

  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • کوه، موش زایید!