Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولایی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با دستور استاندار کردستان و وزیر ورزش و جوانان امروز کمک هایی به مناطق سیل زده کشور از جمله استان های لرستان و خوزستان ارسال می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: این کمک ها از طرف اداره کل ورزش و جوانان، سازمان های مردم نهاد استان، هیات های ورزشی کردستان و مردم جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی افزود: این محموله شامل آب معدنی، برنج، پتو، پوشک بچه، نوار بهداشتی، موکت، روغن مایع، کنسرو های غذایی، خرما، بیسکویت، لباس، شامپو، ماکارونی، صابون و کفش در کل به ارزش 100 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان این اداره کل را به عنوان یکی از استانهای معین در نظر گرفت، گفت: تا کنون سه محموله کمک در قالب هفت ماشین به ارزش 120 میلیون تومان به مناطق سیل زده کشور ارسال شده اند.

با دستور وزیر ورزش و جوانان تمامی برنامه های هفته جوان در راستای کمک به سیل زدگان استان های لرستان و خوزستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان کمک به سیل زدگان ورزش و جوانان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب