Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور بیانیه‌ای در واکنش به اقدام احمقانه و خطرناک ایالات متحده در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی جهان تصریح کرد: این نیروی انقلابی مظهر جهاد، ایثار، فداکاری و تمام فضائل انسانی و عامل عزت و اقتدار اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بیانیه آورده است:
این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است که ملت نیز به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری فریب خدعه‌ها و توطئه‌های شیطان بزرگ را نمی‌خورد.
بدون شک این اقدام آمریکای جنایتکار علیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه مقتدر پاسخ دندان‌شکنی به شیطان بزرگ خواهند داد.
کسانی که سپاه پاسداران را که از بدو پیروزی انقلاب تکیه‌گاه مظلومان ایران و جهان اسلام بوده است را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده‌اند، خود بزرگترین تروریست‌های تاریخ بشر و ترورست‌ساز و تروریست‌پرور هستند و جنایت‌های آنها در سوریه، عراق، بحرین و یمن هیچ‌گاه از خاطره‌ها محو نمی‌شود.
سپاه پاسداران بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نهضت امام راحل، درهر عرصه‌ای که کیان و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، حضور پیدا کرده و اجازه دست‌درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نداده و نخواهد داد.
پشتیبانی از حریم ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی اساس برنامه‌های سپاه پاسداران است و قدرت نظامی این نیروی انقلابی و مردمی خار چشم دشمنان اسلام است ومعلوم می‌شود استکبار ملت شریف ما و نهاد عظیم برخاسته از ملت را هدف قرار داده است.
ملت ایران ضمن حمایت همه‌جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند نیروهای مسلح خط قرمز ما هستند و از این نیروهای انقلابی انتظار می‌رود نسبت به انجام اقدام متقابل با این توطئه امنیتی ایالات متحده برنامه‌ریزی کنند تا دیگر هیچ قدرتی جرات به خطر انداختن امنیت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن را به خود راه نداده و تدبیر و برنامه‌ریزی کنند و بر صلابت و اقتدار خود بیفزایند.
قربانعلی دری نجف‌آبادی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سپاه: رژیم صهیونیستی با ده‌ها پهپاد و موشک تنبیه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ»

ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی ! در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به  شهادت رساندن فرماندهان و  مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد امروز ( یکشنبه  ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و  پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه ی شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به‌زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

#رژیم_صهیونیستی

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح در دفع دست‌درازی به خاک ایران
  • اقدام قهرمانانه سپاه پوزه آمریکا و اسراییل را به خاک مالید
  • بنیاد حفظ آثار از وعده صادق سپاه پاسداران تشکر کرد
  • عملیات وعده صادق؛ گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق»؛ عامل امیدآفرینی در جهان اسلام
  • بیانیه دانشگاه تربیت مدرس در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
  • اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه: رژیم صهیونیستی با ده‌ها پهپاد و موشک تنبیه شد