Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:38:07 GMT

شاخص کل بورس ۱۸۳۲ واحد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۴۵۰۸

شاخص کل بورس ۱۸۳۲ واحد رشد داشت

امروز ۳ میلیارد و ۹۱ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۹۶۹ میلیارد ریال در ۲۵۱ هزار نوبت داد و ستد و باعث شد تا شاخص کل بورس ۱۸۳۲ واحد رشد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (سه شنبه 20 فررودین) به 190 هزار و 425 واحد رسیده است. امروز ۳ میلیارد و ۹۱ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۹۶۹ میلیارد ریال در ۲۵۱ هزار نوبت داد و ستد و باعث شد تا شاخص کل بورس ۱۸۳۲ واحد رشد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بررسی های شبکه پولی بانکی امروز نمادهای معاملاتی مخابرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان و ارتباطات سیار ایران بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و در مقابل آنها نمادهای معاملاتی بانک ملت، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سایپا تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

 

بر اساس این بررسی ها در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۶۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۴۴۴ میلیارد تومان در ۱۳۸ هزار نوبت، آیفکس ۱۷ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۴۳۰ واحد قرار گرفت.

 

 

این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه 19 فروردین ماه) شاخص بورس در پایان معاملات با ۵۱۸ واحد رشد معادل ۰.۲۸ درصد به ۱۸۸ هزار و ۵۹۲ واحد رسیده بود. 5 نماد «شپنا با ۱۸۸ واحد، شتران با ۱۷۳ واحد، فملی با ۱۶۹ واحد، شبندر با ۱۵۹ واحد و رمپنا با ۸۱ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

بر اساس این بررسی ها قیمت سهام نمادهای «حفارس، سفارس، پترول، غدام، غمهرا، دامین و سصوفی» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «زپارس، ثامان، ختوفا، غشاذر، کسرام، ثاباد و خبهمن» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام داشتند و به این ترتیب در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۲۶۰ هزار و ۱۰۴ نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۲۷۳ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۰ هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۷۲۱ هزار و ۴۴ میلیارد تومان رسیده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب لرستان خبرگزاری شبستان سپاه پاسداران سیل خوزستان کمک به سیل زدگان خسارت سیلاب سیل لرستان معاملات بورس بورس رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه