Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:22:39 GMT

روزنامه های اسپانیا؛ یازده مرد اولدترافورد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۴۷۷۲

فردا شب در اولدترافورد، منچستریونایتد میزبان بارسا از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سه سال گذشته همواره در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شده است ولی این بار سعی در شکستن این طلسم دارد.

روزنامه های باررسلونا بی تاب رسیدن بازی هستند و تیتر یک خود را نیز به همین مساله اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اسپورت: یازده مرد اولدترافورد....از نگاه این نشریه، ارنستو والورده قصد دارد بارسا را با ترکیب تراشتگن، پیکه، لانگله، آلبا، سرجی روبرتو، آرتور ملو، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، مسی و سوارز به زمین بفرستد.

 

 

 

 

موندودپورتیوو: یونایتد ایمگونه بازی می کند...  موندو نوشته است که سولسشر پس از ورود به یونایتد این تیمر ا از لحاظ ذهنی و نیز فنی کاملا رو به بالا جهش داده و با دادن آزادی عمل بیشتر به پوگبا و نیز استفاده از راشفورد در پیشانی حمله، سطح کیفی تیمش را بالاتر برده است. یونایتد او با روش 2-4-4 بازی می کند.

 

 

 

 

 

آاس: کاسیاس در برابر لیورپول که به جدال امشب پورتو و لیورپول در آنفیلد اشاره دارد و نقش کاسیاس در این بازی حساس.

 

 

بارسلونا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، منچستریونایتد با اریک تن‌هاخ همچنان یک تیم پایین‌تر از متوسط است و نشانی از بزرگی ندارد. سرمربی هلندی در ۷‌بازی آخر تنها یک ‌برد را برای این تیم به‌دست آورده که آن هم در جام حذفی مقابل لیورپول بوده. ۱۵‌امتیاز در این ۷‌بازی از دست رفته است. بورنموث پس از پیروزی ۳ بر صفر خود در اولدترافورد در ‌ماه دسامبر، به‌دنبال تکمیل نخستین دبل لیگ خود مقابل منچستریونایتد بود اما در نهایت موفق نشد و در ثانیه‌های پایانی و به‌دست کمک‌داور ویدئویی تن به تساوی ۲-۲ داد.

منچستریونایتد پس از ۶‌بازی خارج از خانه که ۴‌بازی توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها ۲‌گل دریافت کرد، اکنون در هر ۹‌بازی اخیر خود در زمین حریفان گل خورده و در مجموع ۱۹بار دروازه‌اش باز شده است.

با وجود حضور در رده ششم جدول لیگ برتر، من‌یونایتد حتی از شفیلدیونایتد ته‌جدولی‌(۵۶۰) در فصل جاری لیگ برتر با تعداد شوت‌های بیشتری روبه‌رو شده است. منچستری‌ها با ۲۰‌شوتی که در این بازی (مقابل ۸‌شوت) متحمل شدند، به رکورد عجیب و منفی ۵۷۴‌شوت در مسابقات این فصل لیگ برتر رسیدند.

یونایتد در ۳‌بازی اخیر خود در لیگ برتر، گل اول را دریافت کرده و درنهایت موفق به پیروزی نشده؛ برابر با رکورد وستهام در آوریل۲۰۱۶.

برونو فرناندز هر دو گل یونایتد را در این بازی زد. بازیکنانی که از زمان پیوستن برونو فرناندز به منچستریونایتد بیشترین گل و پاس‌گل را در لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند: برونو فرناندز(۹۷)، کوین دی‌بروینه‌(۸۵) و فیل فودن‌(۷۱). هیچ هافبکی به اندازه برونو نتوانسته گل بزند(۵۲گل).

کد خبر 844546 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایتد

دیگر خبرها

  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم