Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونۀ دولتی (دورة دوم متوسطه) خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونۀ دولتی (دورة دوم متوسطه) سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ از ساعت ۱۷:۰۰ روز دو‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه آغازشده و تا دوشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیاء و دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در آزمون ورودی می‌توانند جهت ثبت‌نام به نشانی http://azmoon.medu.ir مراجعه نمایند.

جهت نهایی شدن ثبت‌نام از ۲۴ فروردین تا ۲۶ فروردین‌ماه به این سامانه مراجعه کنند و در صورت عدم مراجعه داوطلبان، ثبت‌نام لغو و بی‌اثر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سمپاد استعدادهای درخشان نمونه دولتی دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه