Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوش بختانه خطری اسکالونی را تهدید نمی‌کند.

طرفداری - لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین که امروز در مایورکا و در حالی که سوار بر دوچرخه بود، با یک ماشین تصادف کرد و راهی بیمارستان شد، مشکل خاصی ندارد.

به گزارش توییتر رسمی تیم ملی آرژانتین، اسکالونی در بیمارستان مورد معاینات دقیق قرار گرفت و پس از اینکه مشخص شد خطری او را تهدید نمی‌کند، پزشکان او را مرخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکالونی هم اکنون در راه بازگشت به منزلش قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته زنگ خطر برای وضعیت سلامتی کارلوس ته‌وز  به صدا درآمد. اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شد، اگرچه اطرافیان وی تایید کردند که شرایط او بهتر شده و حمله قلبی را به سلامت رد کرده است.

این بازیکن سابق آرژانتینی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا دلیل دردش مشخص شود، نتایج رضایت بخش بود و او امروز چهارشنبه آزمایش های تشخیصی بیشتری را قبل از ترخیص و پیوستن به تمرینات تیمش "ایندیپندینته" انجام خواهد داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «مربی ما، کارلوس ته‌وز، با درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شد. نتیجه آزمایشات رضایت بخش بود. فردا قرار است آزمایش های تکمیلی انجام شود و سپس او مرخص خواهد شد.»

ته‌وز، در 22 آگوست 2023 به عنوان سرمربی ایندیپندنته منصوب شد و با نجات تیم از سقوط توانست عملکردی موفق داشته باشد. تیم او حالا به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز صعود کرده است.

ته‌وز سابقه بازی برای بوکاجونیورز، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و وستهم را در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است