Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:26:13 GMT

پیغام سوارز برای بارتومئو برای تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۶۰۰۰

پیغام سوارز برای بارتومئو برای تمدید قرارداد

لوئیس سوارز، مهاجم ارزشمند بارسلونا قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، سوارز که شنبه شب برابر اتلتیکو بیستیمن گل فصلش در لالیگا را به ثمر رساند و بارسا را در مسسیر پیروزی و قهرمانی لالیگا قرار داد، این روزها در بهترین فرم خودش قرار دارد. ستاره اروگوئه ای که قراردادش ژوئن 2021 به اتمام می رسد، مشتاق است تا سال های بیشتری در بارسا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

امروز میگل ریکو، خبرنگار موندودپورتیوو ادعا کرد که سوارز در پیغامی برای جوزپ بارتومئو(رئیس بارسا) پرسیده است که پس قرارداد جدید من چه شد؟ او به این طریق سیگنال مثبتی برای رئیس باشگاه در مورد تمدید قراردادش فرستاده است.

تمدید لوئیس سوارز مترادف با تمدید قریب به یقین لیونل مسی نیز خواهد بود. باشگاه بارسلونا در تلاش است تا قرارداد مسی که آن هم 2021 به اتمام می رذسد را نیز چند سال دیگر تمدید کند. سوارز و مسی دوستانی جدانشدنی هستند و ماندن یکی به معنای ماندگار شدن دیگری در بارسا خواهد بود.

 

 

 

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) لیونل مسی لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب ال‌کلاسیکو را به رئال باخت تا از قهرمانی لالیگا قطع امید کند. در صورت پیروزی، فاصله به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کرد و در 6 هفته باقی‌مانده هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد ولی جبران فاصله یازده امتیازی بسیار بعید است.

بارسا حالا باید مراقب باشد جایگاه دومی را از دست ندهد چرا که دوم شدن در لالیگا یعنی قطعی کردن حضور در سوپرجام اسپانیا که سود مالی خوبی برای این تیم دارد.

بزرگترین تهدید کننده بارسلونا دیگر تیم کاتالان یعنی خیروناست که در عین شگفتی تنها دو امتیاز با بارسا فاصله دارد (70 بارسا، خیرونا 68). خیرونا تا اینجا سهمیه اروپایی خود را قطعی کرده (لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا) و در تلاش است حضورش در لیگ قهرمانان را مسجل کند.

برای بارسا و خیرونا 6 بازی دیگر باقی‌مانده که هر کدام مثل یک فینال هستند.

بارسا دوشنبه بعد میزبان والنسیاست و سپس باید به زمین خیرونا برود که یک بازی بسیار کلیدی خواهد بود. بارسا در ادامه باید در مونتجوئیک برابر سوسیداد قرار بگیرد و بعد به زمین آلمریا برود. بازی برابر رایو و سویا نیز آخرین مصاف‌های بارسا در فصل جاری هستند.

لاس پالماس (بیرون خانه)، بارسا (خانه)، آلاوس (بیرون خانه)، ویارئال (خانه)، والنسیا (بیرون خانه) و گرانادا (خانه) نیز حریفان بعدی خیرونا هستند و باید دید کدام تیم رتبه دوم را کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس