Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این مراسم با حضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل، توکلی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل، مدیران ستادی اداره کل، اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه، عزیزی سرپرست اداره ورزش و جوانان فردیس، کلهر رئیس اداره ورزش و جوانان شرق کرج، خلج مسئول ورزش و جوانان بخش آسارا، جمعی از روسای هیئتهای ورزشی در زورخانه شهدای بسیج کانون فرهنگی ورزشی سپاه کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، جامعه ورزش و جوانان البرز با حضوری پررنگ کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای یاری هموطنان سیل زده کشور اختصاص دادند.

همچنین در بخشی از این مراسم، ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای به انجام حرکات نمایشی و ورزشی و ذکر اهل بیت (علیهما السلام) به مناسبت اعیاد شعبانیه پرداختند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز اهل بیت جامعه سیل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟

متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران