Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@00:48:45 GMT

آئین روز فرهنگی البرز(۲۱ فروردین) برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۶۷۰۶

آئین روز فرهنگی البرز(۲۱ فروردین) برگزار می شود

آئین روز فرهنگی البرز(۲۱ فروردین) با هدف گرامیداشت روز ملی استان البرز با شاخص گل لاله به عنوان مظهر مقاومت و پایداری در کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آئین روز فرهنگی البرز(۲۱ فروردین) با هدف گرامیداشت روز ملی استان البرز با شاخص گل لاله به عنوان مظهر مقاومت و پایداری در کرج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آئین استانی روز چهارشنبه 21 فروردین ماه ساعت 15:30 در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج با محوریت تأمل در هویت استان البرز همراه است.

 

گفتنی است، همزمان با بزرگداشت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) رونمایی از کتاب اطلس شهر کرج با همت شهرداری کرج انجام می شود.

 

لازم به ذکر است، این آئین با اجرای ارکستر مجلسی آرتام  و اجرای زنده حجت اشرف زاده و شعر خوانی صابر خراسانی مزین شده است.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان لرستان خسارت سیلاب سیل لرستان خبرگزاری شبستان سپاه پاسداران خوزستان ۲۱ فروردین آئین روز فرهنگی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ثبت ۴۱ میراث ناملموس از استان البرز در فهرست آثار ملی
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد