Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم درقم گفت: نفراز۵۲ کشوردراین مسابقات شرکت کردندکه براساس برگزاری مسابقات مقدماتی به صورت مجازی و آنلاین۵۲ نفر در ۵ رشته و از ۳۳ ملیت برگزیده شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حسین اسدی گفت: قرآن کریم به عنوان محور اصلی سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کرم ویژه طلاب علوم دینی عامل مهم ارتباطی میان حوزه های علمیه و جامعةالمصطفی  می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در قم افزود: قرآن به عنوان محور اصلی مسابقات که مخاطبان آن حوزه های علمیه هستند ویژگی خاصی دارند که خروجی آن متناسب با حوزه‌های علمیه است.

 

محتوای علمی رشته ها متناسب با کارکرد و رسالت حوزوی  انتخاب شده است

وی ادامه داد: در  همین راستا امروز مسابقات در بخش دانش آموزی، بزرگسالان، بانوان و نابینایان در تهران آغاز شده و تا بیست و پنجم فروردین ماه در رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

 

اسدی عنوان کرد: استان قم نیز مسئول برگزاری مسابقات قرآنی ویژه طلاب علوم دینی با همکاری مرکزحوزه های علمیه و جامعه المصطفی میباشد.

 

رئیس ستاد برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت:‌محتوای علمی رشته ها متناسب با کارکرد و رسالت حوزوی است که در این راستا ۲۳۴ نفر از ۵۲ کشور در این مسابقات شرکت کردند که بر اساس برگزاری مسابقات مقدماتی به صورت مجازی و آنلاین نخبگان و برگزیدگان و افرادی که در مرحله نهایی و نیمه نهایی مسابقات برگزیده شدن ۵۲ نفر در ۵ رشته و از ۳۳ ملیت برگزیده شده اند .

وی گفت: این دوره مسابقات در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) در سالن همایش‌های پیامبر اعظم برگزار و سخنران این مراسم آیت‌الله مکارم شیرازی می باشد و حجج الاسلام اعرافی و  خاموشی نیز در  این مراسم صجبت خواهند کرذ.

پایان پیام/348

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان سپاه پاسداران بارندگی و سیلاب سپاه مناطق سیل زده خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان سیل لرستان مسابقات بین المللی قرآن استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب