Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@13:43:58 GMT

طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه اجرا نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۷۲۳۴

طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه اجرا نمی شود

به گزارش ایسکانیوز، علی پیرحسینلو در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه گفت: در سال گذشته شورای ترافیک تهران تصویب کرد که طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه نیز همچون روزهای جمعه اجرا نشود.

وی با بیان اینکه در دو هفته پایانی سال گذشته تصمیم بر آن شد که در راستای نظم‌بخشی به تردد و کاهش ترافیک ناشی از خریدهای آخر سال، مجددا به صورت موقت طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه اجرا شود، افزود: حالا با آغاز سال جدید، طرح ترافیک و زوج و فرد همچون سال گذشته اجرایی می‌شود، یعنی در روزهای پنجشنبه همانند جمعه‌ها تردد در هر دو محدوده بدون محدودیت قابل انجام و رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور معاونت شهردار تهران گفت: البته از تیرماه که قرار است طرح زوج یا فرد حذف شود و ضوابط جدید محدوده آلودگی هوا جایگزین آن شود، مقرر شده که در روزهای پنجشنبه طرح ترافیک نداشته باشیم، اما از سهمیه ۲۰ روز محدوده دوم کسر شود و پس از ۲۰ روز نیز عوارض محدوده دوم که نصف عوارض طرح ترافیک تعیین شده، دریافت شود.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 طرح ترافیک طرح زوج و فرد مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه علی پیرحسینلو نظم‌بخشی به تردد کاهش ترافیک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک طرح زوج و فرد کاهش ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه

به دلیل خشم شرکت‌های هواپیمایی، ده‌ها هزار مسافر فرانسوی امروز پنج‌شنبه از پرواز‌های خود محروم خواهند شد، زیرا فرودگاه‌های فرانسه شاهد «پنج‌شنبه سیاه» در نتیجه یک اعتصاب اجتماعی توسط کنترل‌کنندگان ترافیک هوایی در فرودگاه‌های فرانسه، هستند.

براساس گزارش القدس العربی، با وجود توافق در آخرین لحظه با انجمن کنترل کننده‌های ترافیک هوایی فرانسه، انتظار می‌رود امروز در فرانسه و به طور غیرمستقیم در بلژیک و اروپا، ترافیک هوایی به شدت مختل شود.

 سه پرواز از هر چهار پروازی که از فرودگاه اورلی پاریس، دومین فرودگاه بزرگ فرانسه خارج می‌شوند یا به آن می‌رسند، لغو خواهند شد. ۵۵ درصد پرواز‌ها در فرودگاه شارل دوگل، بزرگترین فرودگاه این کشور و ۶۵ درصد پرواز‌ها در مارسی پروونس انجام می‌شود.

بیش از دو هزار پرواز در اروپا لغو شد و هزاران پرواز دیگر مجبور شدند مسیر‌های خود را تغییر دهند تا از حریم هوایی فرانسه رد نشوند. رایان ایر به تنهایی بیش از ۳۰۰ پرواز را لغو کرده است، در حالی که ترانساویا، شرکت هواپیمایی ارزان قیمت وابسته به گروه ایرفرانس-کی ال ام، ۱۹۸ پرواز را لغو کرده است.

انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) که شامل بیش از ۳۰۰ شرکت است، کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی فرانسه را به «باج‌خواهی» متهم کرد.

 مذاکرات درباره اصلاحات کنترل ترافیک هوایی بین اتحادیه اصلی، SNCTA و اداره کل هوانوردی غیرنظامی (DGAC) در روز چهارشنبه پایان یافت، درست زمانی که شرکت‌ها از قبل لغو بخشی از پرواز‌های خود را به دلیل اعتصاب آغاز کرده بودند.

به گفته رئیس فرودگاه‌های پاریس، این لغو پروازها از حدود بیست سال پیش تاکنون دیده نشده است. این اتفاق توسط اداره کل هوانوردی غیرنظامی (DGAC) به دلیل تعداد اعتصاب کنترل کنندگان اصلی ترافیک هوایی اعمال شده است. 

موضوع اعتصاب اصلاح کنترل ترافیک هوایی فرانسه است. آن‌ها به ویژه به حقوق‌ها اعتراض کرده و خواستار افزایش ۲۵ درصدی دستمزد‌ها در طول پنج سال شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس