Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:06:45 GMT

مسابقه فوتبال 'سردار بوکان' و 'چوکای تالش' برگزار نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۷۵۷۷

مسابقه فوتبال 'سردار بوکان' و 'چوکای تالش' برگزار نشد

مهاباد - ایرنا - دیدار تیم فوتبال سردار بوکان در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به دلیل عدم حضور چوکای تالش برگزار نشد.

عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان و رییس هیات فوتبال این شهرستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل مشکلات مالی در بازی امروز/سه شنبه 20 فروردین/ در بوکان حضور پیدا نکرد و بازی سه بر صفر به نفع تیم میزبان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید شوکتی ادامه داد: تصمیم نتیجه سه بر صفر در بوکان با حضور چهار داور کرمانشاهی و ناظر هیات فوتبال فدراسیون جمهوری اسلامی صورت جلسه شده و تیم سردار بوکان برنده بازی اعلام شد.
وی اظهار داشت: تیم فوتبال سردار بوکان با کسب این سه امتیاز 29 امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول گروه الف قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، پیش از این به علت محرومیت 2 جلسه ای تیم سردار این بازی قرار بود بدون حضور تماشاگر برگزار شود که پس از پرداخت جریمه نقدی توسط این تیم این جریمه لغو شد و هواداران تیم سردار در دیدار خانگی با «چوکای تالش» قرار بود در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال دسته 2 سردار بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!

دیشب در مسابقاتی پرهیجان گرجستان با شکست یونان و لهستان با پیروزی مقابل ولز در ضربات پنالتی و اوکراین با برد ۲-۱ مقابل ایسلند فهرست ۲۴ تیمی یورو ۲۰۲۴ را تکمیل کردند.

با برگزاری این سه دیدار از مرحله پلی آف جام ملت‌های اروپا، اکنون وضعیت تمامی گروه‌های یورو ۲۰۲۴ مشخص شده و در فاصله ۷۹ روز تا آغاز مسابقات، ۲۴ تیم حاضر در این تورنمنت خودشان را برای این مسابقات آماده خواهند کرد.

اکنون لیست گروه‌های یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:
گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: اسلوونی، دانمارک، صربستان و انگلیس
گروه D: لهستان، هلند، اتریش و فرانسه
گروه E: بلژیک، اسلواکی، رومانی و اوکراین
گروه F: ترکیه، گرجستان، پرتغال و جمهوری چک

این تورنمنت در آلمان برگزار می‌شود و آلیانز آرنا، ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، جمعه ۲۵ خرداد میزبان بازی افتتاحیه است. در این بازی آلمان با اسکاتلند بازی خواهد کرد.

مسابقات یورو ۲۰۲۴ یک ماه ادامه خواهد داشت و فینال آن روز ۲۵ تیر ماه در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود.

این نخستین میزبانی آلمان بعد از اتحاد است و پیش از این آلمان غربی در سال ۱۹۸۸ میزبان جام ملت‌های اروپا بوده است.

 

 

منیع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود
  • مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟