Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:21:17 GMT

محرومیت زدایی از رسالت های بسیج و سپاه است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۸۴۷۲

محرومیت زدایی از رسالت های بسیج و سپاه است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز محرومیت زدایی را از رسالت های سپاه و بسیج خواند و گفت: همه ملت ایران پاسدار هستند به ویژه خانواده شهدا ، جنبازان و ایثارگران و رزمندگان که مجاهدانه هستی خود را گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز « سردار سید یوسف مولایی» با ابراز تسلیت به هموطنان سیل زده گفت: در حوادث طبیعی سپاه با تمام وجود عمل می کند به همین منظور برای سیل زدگان آمادگی اولیه را ایجاد کردیم و شبی که این اتفاق افتاد قبل از اینکه ابلاغ شود که کدام مرکز انجام بدهد، خدمات رسانی و برنامه ریزی لازم را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه در ایام نوروز عملیات خود را به سه عملکرد تقسیم کردیم افزود: ابتدا درحین خدمت رسانی در گلستان، منطقه ی گمیشان و خواجه نفس که در آن منطقه قرارگاه زدیم که بخش عمده ماموریت ما بوده است که همچنان ادامه دارد. دومین عملکرد سپاه ،بخش استان البرز را آماده کرد و با وجود تعطیلات، فرماندهان فراخوان شدند و از لشگر عملیاتی گرفته تا دیگر رده ها و تجهیزاتی همچون خودرو و غیره را آماده کردیم و با آب گرفتگی منطقه به منطقه از قزلحصار رود کردان، نظرآباد و نجم آباد و هرجا که لازم بود خدمت رسانی شد و در عملکرد سوم امکاناتی همچون آشپزخانه سیار و موکب دارانی که کمک می کنند که هم اکنون مستقر در خوزستان هستند .

 

مولایی با بیان این که سپاه به تنهایی کار نمی کند بلکه بسیاری از مردم علاقه مند هستند با سپاه و بسیج همکاری کنند، مطرح کرد: امروز در خوزستان پایگاه شهید کلهر اندیمشک که ظرفیت خوبی داد جهت اسکان مردم خوزستان و لرستان می شود و همچنین فردا داروها را اعزام می کنیم.

 

وی با اشاره به این مهم که سپاه براساس منطقه و کشور برنامه ریزی و ماموریت پیدا می کند، بیان کرد: طرح های اطلاعیه بسیج و سپاه با دستور فرمانده کل سپاه سردار جعفری با هدف محرومیت زدایی و خدمت به مردم استان البرز به این منظور چند طرح را پایه گذاری کرده ایم.

 

مولایی به اجرای 40 هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: از میان این طرح ها هزار و چهارصد پروژه مختص استان البرز است که تعمیرات مدرسه و مسجد و خانه عالم و معابر زه کشی برای مناطق محروم در حال اجرا است.

 

وی در ادامه از اجرای طرح شهید رهنمون با هدف رصد وغربال گری کارهای بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: مناطقی  که دسترسی بهداشتی ندارند در این طرح مورد نظر قرار می گیرد و براساس آن تحولات بسیاری در امر بهداشت محقق می شود؛ همچنین در طرح کرامت با منظور محرومیت زدایی که در حواشی شهرهای استان ۱۰ مکان نقطه گذاری شده است .

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز مطرح کرد: با تقدیر و تشکر از مردم ایران که به حق نشان دادند که همیشه در صحنه هستند به ویژه خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان که مجاهدانه هستی خود را گذاشتند با جان ودل برای انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سپاه پاسداران بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان سپاه سیل خوزستان خوزستان مناطق سیل زده سیل لرستان سردار مولایی سپاه و بسیج پروژه های محرومیت زدایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم