Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از کانال تلگرامی سخنگو، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه، در سالروز کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین»، ۲۰ فروردین، توسط صهیونیست‌های تروریست (۱۹۸۴م) گفت: بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است. این رژیم مظلوم کش برای پیشبرد مطامع توسعه طلبانه غیر انسانی خود دست به طرح های مزورانه زیادی زده و می زند و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی مبتنی بر کشتار انسان های بی دفاع و غیر نظامیان بی گناه است؛ این رژیم برای حذف مخالفان از ترور آشکار فراتر رفته و به ترورهای پنهان نیز دست یازیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف نظر از ترور فیزیکی، ترور شخصیت و ترور مبارزه با اشغالگری قوت لایموت این رژیم است. آنان به عبث تلاش می کنند با فرافکنی و فراموشی تاریخ نکبت بار و سرشار از ترور، تجاوز و چپاول خویش، پوسته ای ظاهری از امنیت و آرامش برای خود بسازند؛ غافل از آنکه تاکنون تاریخ به یاد ندارد که بنیان ظلم پایدار مانده باشد و دیر و دور نیست که خون به ناحق ریخته شده ی خیل مظلومان گریبان سران این رژیم کودک کش را بگیرد.

قاسمی افزود: کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین» توسط صهیونیست‌های تروریست در آوریل ۱۹۸۴، نمونه ای از سفاکی این مرگ آفرینان است. هر سال در چنین روزی آزادی خواهان جهان یاد و خاطره تمامی کشته شدگان و شهدای جنایت «دیریاسین» را گرامی می دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دیریاسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب ترین ترور تاریخ؛ تصادف و گلوله اثر نکرد!

بازدید 8 در ایالت پارانا در برزیل، قاتلان مسلح برای ترور یک فرد استخدام شده بودند. آنها با ماشین دو بار به او ضربه زدند، به سرش شلیک کردند و او را غرق در خون رها کردند. با این حال، او به طرز معجزه آسایی توانست بلند شود و فرار کند. این جوان اکنون در بیمارستان است و حال او پایدار است. پلیس در حال جستجوی قاتلان است.

دیگر خبرها

  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نماینده کنگره آمریکا : نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است
  • عجیب ترین ترور تاریخ؛ تصادف و گلوله اثر نکرد!