Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از اهالی منطقه امام‌زاده حسن (ع) از توابع شهرستان لردگان خواستار توجه ویژه مسئولان برای رفع مشکل نامناسب بودن راه ورودی این روستاها شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ منطقه امام‌زاده حسن (ع)  یکی از روستاهای بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان است که از مرکز شهر لردگان بیش از 100 کیلومتر فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهمیت راه‌های روستایی در شهرهایی که عمدتا شغل مردم آن کشاورزی و دامداری است، از اهمیت بالایی برخوردار بوده؛ چراکه بسیاری از این مردم به دلیل تردد زیاد از این مسیرها به دنبال کسب درآمد حاصل از فروش محصولات خود هستند.  
مردم ایل درویش که در منطقه امام‌زاده حسن (ع) زندگی می کنند با ارسال عکسی از وضعیت جاده دسترسی به این روستا از مسئولین گله‌مند هستند و خواستار رفع مشکل شدند.

یک از اهالی این منطقه گفت: منطقه امام‌زاده حسن (ع) با 37 روستا و 13 هزار جمعیت از اوایل بارش‌ها تاکنون وضعیت جاده ارتباطی اسفبار است و هیچ یک از مسئولین امر تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.
 
بخشدار بخش فلارد:

هم‌اکنون همه جاده‌های بخش فلارد به سمت روستاها باز است
 
یعقوب کریمی بخشدار بخش فلارد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: طی بارندگی‌های اخیر از طریق این بخشداری و اداره حمل و نقل جاده‌ای از جاده‌های بخش فلارد از نزدیک بازدید بعمل آمد که بعضی از جاده‌های این بخش از قبیل پشت‌کوه فلارد نیاز به اصلاح تعریض آسفالت و روکش آسفالت دارند که در سال گذشته دو کیلومتر آن آسفالت شد و مابقی این جاده‌ها نیز نیاز به تامین اعتبار دارند و در کمیته برنامه‌ریزی امسال جزء اولویت‌های قرار گرفتند و ان‌شاالله با تامین اعتبار مشکل این جاده‌ها نیز حل خواهد شد.
 
وی افزود: جاده‌هایی که مشکل داشتند از قبیل روستاهای کوه نارمه، دماب و شاه نجف رفع عیب شدند، ولی روستای شاه نجف مقداری از جاده رانش داشت که هم‌اکنون مشکل برطرف شد که طی نامه‌ای به شرکت گاز و اداره حمل و نقل جاده‌ای استان درخواست شد به‌صورت اصولی این جاده‌ها تعمیر بازسازی شوند.
 
بخشدار فلارد بیان داشت: جاده‌های دره‌نیک، ده‌کهنه و جاده مسیر ریگ به سمت روستای نامداری نیاز به آسفالت دارند که در کمیسیون برنامه‌ریزی امسال نیز جزء اولویت‌ها قرار گرفتند و هم‌اکنون همه جاده‌های بخش فلارد به سمت روستاها باز است که ان‌شالله بخشی از این جاده‌ها در این کمیسیون مورد بررسی و نسبت به عملیات تعریضی آسفالت و روکش آسفالت اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با تشریح آخرین وضعیت بارندگی‌ها در استان، اظهار داشت: ۱۷۰ خانوار جاسکی که به دلیل جلوگیری از احتمال سیل‌گرفتکی اسکان اضطراری داده شده بودند به منازل خود بازگشتند و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وی افزود: شب گذشته تنش آبی در شهر جاسک ایجاد شده بود و مشکلاتی در آب شرب مردم داشتیم که در حال حاضر وضعیت عادی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در حال حاضر برق ۱۵ روستا در بشاگرد قطع شده است که ناشی از بسته شدن راه آن‌ها است و لودر و جرثقیل برای ترمیم مسیر دسترسی به منطقه اعزام شده است.

حسن‌زاده عنوان کرد: ۱۸ روستا در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد نیز فاقد دسترسی به آب شرب هستند و اگر آب در آبنماها فروکش کند مشکل این مناطق نیز حل خواهد شد.

حسن زاده با اشاره به آبگرفتگی برخی منازل در روستای چهچکور بندرعباس گفت: هم اکنون هلال‌احمر و گروه‌های جهادی در حال امدادرسانی به مردم متأثر از آب گرفتگی هستند.

کد خبر 6081891

دیگر خبرها

  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان