Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:43:24 GMT

فوساتی: بازیکنانم در سطح پرسپولیس نبودند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۹۱۱۶

فوساتی: بازیکنانم در سطح پرسپولیس نبودند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر گفت: پرسپولیس برای تقابل با ما برنامه متفاوتی را اجرا کرد که بازیکنانم در سطح آنها نبودند و بهتر از ما بازی کرد.

به گزارش ایرنا، خورخه فوساتی سرمربی تیم الاهلی عربستان پس از شکست برابر پرسپولیس در نشست خبری پس از این بازی گفت: پرسپولیس تیم برتر میدان بود چرا که بازیکنان این تیم از نظر بدنی شرایط بهتری نسب به ما داشتند و به همین خاطر می توان گفت قوی تر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به نوعی می توان گفت پرسپولیس برای این دیدار برنامه متفاوتی را اجرا کرد و بازیکنان ما در سطح آنها نبودند.
سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر خاطرنشان کرد: پرسپولیس روی دو موقعیت ما را غافلگیر کرد و به گل رسید. اما در مجموع احترام زیادی برای تیم های ایرانی قائل هستم و برای پرسپولیس هم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.
تیم فوتبال پرسپولیس از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 امروز در ورزشگاه زعبیل دوبی به مصاف الاهلی عربستان رفت که موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست دهد.
در جدول گروه D تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پنج امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد. تیم های السد قطر و پرسپولیس هم چهار امتیازی هستند اما نماینده قطر به لطف پیروزی در بازی رو در رو در رده دوم قرار گرفت.
الاهلی عربستان هم سه امتیازی است و در انتهای جدول جای دارد.
ورزشی**9463**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش خورخه فوساتي الاهلي پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است