Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:25:05 GMT

مرگ مرموز پدر و پسر شیرازی در یکی از پارک های کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۹۴۴۴

حوادث رکنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از فوت یک پدر و پسر اهل استان فارس در پارک شبدیز کمربندی غربی شهر کرمانشاه خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از فوت یک پدر و پسر اهل استان فارس در پارک شبدیز کمربندی غربی شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی گفت: : حوالی ظهر امروز ( سه شنبه - ۲۰ فروردین) یک مورد مشکوک در خصوص برپایی یک چادر مسافرتی در حاشیه پارک شبدیز به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور در محل برپایی چادر و بررسی داخل آن ماموران متوجه وجود ۲ جسد در داخل آن می شوند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: پس از حضور مرکز فوریت های پزشکی در محل، مرگ هردوی آن ها تایید و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآور شد: در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد این پدر و پسر که ۵۳ و ۲۳ سال داشته اند برای کارگری به کرمانشاه آمده بوده اند که جان خود را از دست می دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود گاز پیک نیکی در چادر، احتمال اینکه این پدر و پسر بر اثر گاز گرفتگی جان سپرده باشند، وجود دارد.

وی همچنین با احتمال اینکه این دو نفر شب گذشته جان سپرده باشند، گفت: برای اطلاع از زمان و علت مرگ آن ها باید منتظر اعلام پزشکی قانونی باشیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فوت پارک کرمانشاه مرموز پدر و پسر عکس فیلم سیل زن خوزستان جوان زندگی تصاویر رئیس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمود شهامت در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: روزانه ۳ نفر در استان به شکل میانگین به سرطان مبتلا می‌شود. وی ادامه داد: تغذیه، محوری‌ترین مسئله در بحث سرطان است. شهامت با تاکید بر نظارت بر تولید محصولات غذایی، گفت: مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چرا در بخش سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟ شهامت تصریح کرد: نقش جهاد کشاورزی ما و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟. شهامت خواستار تشکیل کارگروهی در محور سلامت شد و ادامه داد: کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع برطرف شود. شهامت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات کارکنان بیمارستان‌ها، گفت: در بخش کارانه‌ها و معوقات بروزرسانی از مواردی است که هدفگذاری شد.

دیگر خبرها

  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان