Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید خیلی خوب تیم الاهلی را آنالیز کرده بودیم و توانستیم تفکرات برانکو را در زمین پیاده کنیم.

طرفداری - کمال کامیابی نیا، در خصوص بازی خوب پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان که منجر به تحسین آن از سوی فوساتی، سرمربی حریف شد، اظهار داشت:

فکر می‌کنم خیلی خوب تیم الاهلی را آنالیز کرده بودیم و توانستیم تفکرات برانکو را در زمین به نحو احسن پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابت کسب این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم.

به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط خوب خود به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کند، گفت:

صد درصد به تیم ملی فکر می‌کنم. با توجه به حضور در ورزش حرفه‌ای، مصدومیت نیز وجود دارد. اگر واقعاً کتف من مشکل داشت نمی‌توانستم بازی به این سختی را انجام بدهم. مصدومیت در ورزش حرفه‌ای وجود دارد و من نیز با این موضوع کنار آمدم. امیدوارم دعوت به تیم ملی در زمانی باشد که من خیلی خوب کتفم را قوی کنم و کمتر درد داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کم‌لطفی به در جام جهانی و جام ملت‌ ها، عنوان کرد:

به‌ هرحال گذشته‌ ها گذشته است. امیدوارم با حضور سرمربی جدید من نیز بتوانم خودی نشان بدهم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

کامیابی‌نیا در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

واقعاً سخت است و باید همه تلاش کنند. باید از مدیریت باشگاه گرفته تا هواداران دست به دست هم بدهیم تا مثل سال گذشته از غرب آسیا تیم پرسپولیس به فینال برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود. شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.  

کاظم تبار در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفت: نمایش آلاء در سال ۱۴۰۰ تولید شد که از آن به بعد در سالن اصلی مولوی، جشنواره‌ فتح خرمشهر، جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر، سالن قشقایی تئاتر شهر، جشنواره دائجون کره جنوبی به اجرا درآمد و در حال انجام تمرینات نهایی جهت اجرا در تونس هستیم.

آلاء در ادامه افزود: در هر مرحله‌ اجرایی تغییراتی چه در متن، چه در میزانسن و حرکات داشته که این اجرا نیز از این امر مستثنی نبوده است. به طور کل می‌توان گفت این اجرا ۳۰ درصد با اجرای اول آلاء در تالار مولوی تفاوت کرده است. آلاء دعوتنامه‌های مختلفی از شرق آسیا و اروپا نیز دریافت کرده که در حال رایزنی با جشنواره‌های مبدا هستیم.

وی اظهار داشت: البته درباره اجرای تونس باید عرض کنم قرار بود پارسال در این جشنواره حاضر باشیم، اما به دلایلی این اتفاق ممکن نشد تا امسال که مجددا نمایش در این جشنواره پذیرفته شد. البته این اتفاق بدون حمایت‌های کوروش زارعی که برادرانه و دلسوزانه حامی این نمایش بودند و رایزن فرهنگی ایران در تونس، امکان پذیر نبود.

آلاء اظهار داشت: به لحاظ توانمندی تئاتر ایران ظرفیت‌های خوب و نابی دارد که ظرفیت ارائه‌ آن در سراسر دنیا وجود دارد که این امر نیاز حمایت‌های همه جانبه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد است تا توانایی و استعداد‌های ایرانی در سراسر دنیا به منصه‌ ظهور برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال